Adobe Reader 9 op Acer Aspire one

Status
Niet open voor verdere reacties.

sextant

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2007
Hallo,
Wellicht een heel simpel iets, ik probeer Adobe Reader 9 op mijn pas aangeschafte Netbook (Acer Aspire one) te installeren, maar als ik bij het scherm kom, waar ik het e.e.a. moet accepteren, dan lukt dat niet, want ik kan de betreffende knoppen niet bereiken!
Wellicht heeft dit te maken met de grootte van het scherm, want ik krijg het venster er gewoon niet in zijn geheel op!

Bedankt vast.

Adobe Reader 9 op Acer Aspire One installeren

Dank voor je reactie!

Dan gebeurt er niets, het venster blijft staan en ik kan het alleen via taakbeheer>taak beëindigen weer wegkrijgen!

Groet

Als je niet vastzit aan Adobe Reader zou je Foxit Reader kunnen proberen.

Toen ik de software probeerde reageerde het sneller dan Adobe's pakket, het enige nadeel was dat ik een bepaalde PDF serie niet kon afspelen (beeld+geluid). Maar ik lees dat dat er nu ook in zit. Ik ga zelf ook eens de nieuwe proberen.

Helaas en ondanks de goed bedoelde raad is het "probleem" nog niet opgelost, dus kennelijk heeft niemand iets vergelijkbaars!

Groet!

Misschien verstandig om dit probleem aan Acer voor te leggen, want het lijkt mij niet echt normaal.

Beste Maniac2003,

Ga ik doen!
Kennelijk is er geen andere oplossing...

Dank en groet

Heb het even gevraagd aan de medestudent met een Acer Aspire One. Die zegt dat het inderdaad wel voor kan komen maar dat je dan gewoon het venster zou moeten kunnen verslepen, al gaat dat soms lastig.

Dan ga ik dat nog 'n keer proberen!

Bedankt in ieder geval voor de reacties!

Heb het even gevraagd aan de medestudent met een Acer Aspire One. Die zegt dat het inderdaad wel voor kan komen maar dat je dan gewoon het venster zou moeten kunnen verslepen, al gaat dat soms lastig.

Gelukt!

Op het bureaublad: eigenschappen>instellingen>geavanceerd>DPI-istelling op 96 i.p.v. 120.

Nogmaals dank voor de interesse!

Ah, ja dat geintje heb ik hier vroeger ook wel eens gehad. Viel de tekst half van de knoppen of het programma. Maar ja anders kon me pa het niet lezen :p

Mooi dat je het gevonden hebt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan