Adobe Reader deinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willibrord

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
Na een hele dag alles proberen geef ik het op:
A.R. blijkt beschadigd maar nu laat het zich niet deinstalleren zodat ik ook niet de kans krijg een goede versie binnen te halen.
In "Software" werkt "verwijderen" of "wijzigen" niet, ik krijg dan de volgende mededeling: "Kan dit patchpakket niet openen. Controleer dat het patchpakket bestaat en dat u er toegang tot heeft of neem contact op met de fabrikant van de toepassing om er zeker van te zijn dat dit een geldig Windows Installer-patchpakket is". Dit laatste lijkt me onzin want het heeft altijd gewerkt.
Moet eerlijk bekennen dat ik de bovengenoemde mededeling niet begrijp dus ook niet kan uitvoeren.
Vér terug naar een herstelpunt terugzoeken heeft geen verbetering gegeven.
De instructies op de Adobe "Tech-Note" site werken evenmin of kunnen niet uitgevoerd worden omdat de verwijzingen doodlopen. De er in aangekondigde links zíjn er gewoon niet!
Hier valt niet uit te komen.
Wie kan het wél?

Gewoon uit het register slopen, eventueel met Registrar Lite.

Je kunt hem vaak niet verwijderen, omdat er diverse onderdelen mee opgestart worden, te ontdekken in taakbeheer.

Ik gebruik Foxit Reader, klein en werkt ook.

Dank aan Lange Pier maar in het register durf ik niet te klooien. Ik heb er op aanwijzing van Adobe Tech-Note al in zitten zoeken maar niets dat op een verband met Adobe leek.
Kan ik trouwens met dat andere readerprogramma (wáár te vinden?) ook pdf's openen?

Als je eerst een herstelpunt aanmaakt, of hem eerst exporteert, is er niets aan de hand, toch?

Ik bedoel deze.

Adobe deinstalleren

Lange Pier,
Bedankt maar 't haalt niet uit dus heb ik maar een compleet nieuwe Windows XP start gemaakt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan