adobe reader in Win98

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloes72

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Ik werd net gebeld door iemand die problemen heeft met haar PDF reader. Het lijkt me het beste deze eraf te halen en opnieuw te installeren. Zij gebruikt echter Windows 98. Ik heb geprobeerd uit te zoeken welke de nieuwste versie van Adobe Reader is die daar op draait. Dat leek versie 7 te zijn, maar als ik op de site van Adobe kijk bij de specificaties, staat Win98 daar niet bij. Welke meest recente versie kan ik veilig op Win98 installeren en waar kan ik die downloaden?

Versie 5 dus? Als ik op deze pagina op 'downloaden versie 5' klik kom ik alleen bij versie 9 uit.........

Oké; ontzettend bedankt! Maar welke versie is dat nou? Of weet je dat niet? Ik ken deze site niet en ik kan ook niet zien wat ik nu precies binnen haal.

Versie 5. Als je bang bent dat er een virus uitkomt dan moet je het niet doen. Ik weet ook niet welk bestand een virus is en welk niet, daar heb ik een virusscanner voor.

Ik ben erg voorzichtig met dit soort dingen. Uiteraard heb ik een goede virusscanner, maar toch..... En in dit geval gaat het ook nog om de computer van iemand anders. Windows 98 is waarschijnlijk wat minder goed beveiligd tegen allerlei ongein van tegenwoordig dan nieuwere besturingssystemen. Ik heb inmiddels versie 5.1 kunnen downloaden. (En gescand voor de zekerheid.) Nogmaals bedankt dus!

Je hebt helemaal gelijk. Er bestaan weinig perfect geupdate virusscanners voor windows 98. Ik heb nu ook een virus op mn win98 pc zitten. Ik ben hard bezig om die helemaal te verwijderen.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan