adobe reader installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin12th

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2003
Geacht forum ik heb onlangs XP opnieuw geinstalleerd met alle updates (service pack3)
Nu probeer ik Adobe Reader te downloaden en te installeren maar na een volledige download stopt de installatie telkens weer op 73%.
Ik heb het opnieuw geprobeerd in de veilige modus als administrator en dan gaat download tot 100% en de instalatie ook maar na de installatie krijg ik de melding. Adobe kan niet geinstalleerd worden door een systeem instelling van de administrator.???? Ik heb bij mijn weten niets ingesteld.
Waar moet ik dit probleem zoeken?
bvd Ron de Koning :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Probeer het volgende:
1. Herstart eerst de computer
2. Download het installatieprogramma zónder gebruik te maken van de download-accelerator. Download het via deze link. Installeer het nog niet, sla het gewoon ergens op waar je het weer terug kunt vinden.
3. Download en start pcstress, geef akkoord op de vraag die je meteen krijgt, maar klik NIET op Start.
Kies hier voor "Een aangepaste scan laat u zelf kiezen wat u wilt uitvoeren" (links onder het vraagteken te kiezen).
Vink uit: Cookies verwijderen
Vink uit: Geschiedenis verwijderen
Vink uit: Host file wissen
Klik pas daarna op Start

Probeer dan na een herstart het gedownloade installatieprogramma van de Acrobat Reader.

Tijs.

Probeer het volgende:
2. Download het installatieprogramma zónder gebruik te maken van de download-accelerator. Download het via deze link. Installeer het nog niet, sla het gewoon ergens op waar je het weer terug kunt vinden.
3. Download en start pcstress, geef akkoord op de vraag die je meteen krijgt, maar klik NIET op Start.
Kies hier voor "Een aangepaste scan laat u zelf kiezen wat u wilt uitvoeren" (links onder het vraagteken te kiezen).
Klik pas daarna op Start

Probeer dan na een herstart het gedownloade installatieprogramma van de Acrobat Reader.

Tijs.

Beste Tijs

Ik heb jouw tips opgevolgd en Arobat is geinstalleerd !!!!

Dankjewel

Fijn dat het geholpen heeft! :thumb:

Tijs.

Probeer het volgende:
Klik pas daarna op Start

Tijs.
Je hebt mij er ook mee geholpen mijn dank!!Corrie

dit was voor mij ook de enige manier om Adobe te installeren

ben er heel blij mee, want ik gebruik het nogal veel

bedankt voor de tip :thumb:

@creabea: Heel mooi dat het jou ook geholpen heeft, en fijn dat je dat even gemeld hebt. :thumb:

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan