Adobe reader installiert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

GerdKotte

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2002
Op mijn aboekhoudingsPC loopt W95B met Ie5.5 . .
Om de nieuwe belastingsoftware te kunnen lezen (IB-formulier) is Adobe reader 3.01 niet meer voldoende, dus geprobeert versie 6.02 te installeren ...
Maar het netopfeadsystem krijgt ergends een ander ie-versie dan 5.5 vandaan ??:shocked:
Als ik Ie open en by help op about ga geeft ie mij versie 3.02 ????????????
In de unreg info staat weliswaar ie4 V4.70
ergend een bestandeje te editieren , wat de installer zegt, dat hij 5.5 krijgt of heeft ???:confused:

GerdKotte zei:
Op mijn aboekhoudingsPC loopt W95B met Ie5.5 . .
Om de nieuwe belastingsoftware te kunnen lezen (IB-formulier) is Adobe reader 3.01 niet meer voldoende, dus geprobeert versie 6.02 te installeren ...
De minimum eis voor Adobe Reader 6.0.1 is Windows 98SE (Second Edition) en de maximum versie die op W95 is draait Acrobat Reader 5.1. :(

http://www.adobe.com/products/acrobat/acrrsystemreqs.html#60win

Het formulier / programma moet ook dingen kunnen berekenen, bewaren en opsturen via internet. Ik denk niet dat dat lukt met Foxit Reader.

Ontheffing mag je volgens de aanvraagformulieren van de belastingdienst niet aanvragen als jezelf of je consulent de beschikking heeft over een computer. In de Awr (Algemene wet inzake rijksbelastingen) staat dat echter niet: Awr Artikel 8 & Uitvoeringsregeling Awr Artikel 20.

De computer in de bibliotheek gebruiken is waarschijnlijk de meest pragmatische oplossing. :)

Vr.Gr. Egel.

Foxitreader is voldoende

Is evtl niet helemaal klaar vanwege veiligheidredenen zijn er 2 PC´s de oude standalone 486 en een nied´t minder jongere PII voor internet. :D
alles klaar maken op de 486, downloaden via secure BD-site. op de pII zit AR 6.02 (gratis via BD) Offline werken (monitor-omschakelaar voor 486) aan PII met internetlock on (ZA-pro), verzenden, zodra klaar, daarna printen (print ie 286 paginas en is 2,5MB groot) en als PDF bestand 12MB .... :eek:
dat vette ding komt op CD-rom ;) en nu met foxitreader die paginas eruitpicken,welke ingevuld zijn en als zip opslaan, anders is volgend jaar de HD wer vol.
Of zoals nu gebeurt , printen ,scannen als halftone B&W(OCR), opslagen als Tif 4, is een pagina maar 40 K in plaats van 1,2 als PCX of 200k als Jpeg .... :cool:

Bibliotheek heb ik 3 x probeert kom je niet door (page not found)

in ieder geval probleem opgelost, :thumb:
voorbehoudend de page-splitsing met foxitreader (doe ik dit weekeeinde wel, vandaag moet de kat naar de doctor en de auto naar de garage....:o voor de zekerheid AE 5.01 op cd-rw packen:)

Ben inmiddels bij adobe wezen kijken.:p
Daar zegt men, dat in de PDF-maker,welke gebruikt wordt, de compatibiliteit naar downward zou moeten worden gezet.:eek:
Dus bij de Belastiingdienst.:evil:
Adobe zelft heeft er een plugin voor :shocked: , om het te kunnen lezen.
Dus BD meppen, of met IE-bestanden trucsen...:o

Volgens mij kan je met Foxit exact hetzelfde als met Acrobat reader en zelfs meer (tekst zetten op plaatsen waar jij dat wilt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan