Adobe reader openen uit email

Status
Niet open voor verdere reacties.

timvz

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Berichten
168
Beste helpmijers,

Ik heb thuis adobe reader. Alleen 1 probleem is dat bij mijn moeder thuis kan zij de pdf files zo vanuit microsoft outlook met een dubbel klik op de pdf file openen in Adobe reader.
Bij mij moet ik eerst de file opslaan en dan pas kan ik het openen vanuit adobe reader door bij adobe reader op openen te klikken en die file te selecteren. Wand als ik dat hier vanaf mijn email open opent hij vanzelf word. Terwijl als ik mijn email open staat het tekentje van Adobe reader er wel bij. Dus dat zou betekenen dat Adobe reader het standaard programma is op pdf files mee te openen tog? Maar weten jullie mischien waar het dan aan zou kunnen ligge?

Timvz
 
Staat bij jou misschien ingesteld dat pdf in Word geopend moet worden ?
Mogelijke oplossing (misschien zijn er meerdere, maar die weet ik niet):
zoek op je comp een opgeslagen pfd bestand, rechter muisknop, kies openen met en vervolgens programma kiezen, vink dan eerst aan "altijd openen met" en kies vervolgens in je keuzelijst pdf.
Succes!
 
Dat gaat niet werken wand als ik gewoon vanuit de comp open opent die het wel gewoon met adobe reader. En als ik met outlook open, opent die het met word :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan