adobe reader volledig verwijderen, kan dat?

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik werk met heel veel genoegen met Foxit reader. Die heb ik geinstalleerd op aanraden van gebruikers van helpmij.nl het is het beste advies dat ik ooit heb gekregen. je kunt tenminste documenten verwerken. het overkomt me vaak dt een document toch opent met adobe reader. ik heb dan de grootste moeite om zover te komen dat ik weer met foxit kan werken.
kan ik adobe niet helemaal van de pc verwijderen zodat me dat niet meer kan overkomen? Zo ja, hoe dan?
Graag advies !

Ga naar Configuratiescherm-Standaardprogramma's-Programma's en onderdelen en kijk of daar wellicht nog Adobe reader staat. Zo ja, dan op die regel klikken met de rechtermuis en kiezen voor verwijderen.

Als dat niet zo is, dan kunt u het volgende doen: open de windows verkenner en zoek een pdf-document op. klik daar dan op met de rechtermuis en kies voor "openen met". Daar ziet u dan waar pdf-documenten standaard mee geopend worden.
Als daar Adobe staat, klik dan op "Bladeren"(knopje rechtsonder) en zoek Foxit op en stel die dan als standaard in (vinkje links onder "Dit type bestand altijd met dit programma openen) en klik op OK.

gedaan zoals je gezegd hebt, het is nu in orde! dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan