Adobe Reader werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoyInge

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Als ik online een PDF file wil openen (vb. online rekening van mobiele telefoon) dan geeft hij eerst aan dat ik deze moet downloaden wat voorheen nooit is geweest, maar goed dan wil ik dat doen maar dan gebeurd er vervolgens niks.
Waar ligt dit aan?
Want het ligt niet aan Adobe Reader, want heb ook een andere PDF reader geprobeerd, maar ook hier hetzelfde probleem. :confused:
Heb Windows 7 Ultimate X64 op mijn laptop staan.

Werkt nog niet. Hij zegt dat ik het PDF bestand moet downloaden, wat ik dan maar doe, maar daar houd het al op.
Hij download het gewoon al niet. Het scherm wat je krijgt om bestanden op te slaan verdwijnt niet, dat blijft gewoon staan en kan op opslaan blijven klikken, maar tevergeefs.
Ligt dit aan windows dan of aan de nieuwste internet explorer???

Let op! Haal bij de installatie van Foxit de vinkjes weg bij de Ask toolbar en klik Decline, anders wordt deze onnodige werkbalk in je browser geïnstalleerd....!!

Een ander probleem is dus dat je geen bestanden kunt downloaden. Bekijk deze thread voor de oplossing...

@Ed58: Deze opties installeer ik nooit enkel de google toolbar is geinstalleerd.

@dorado: Jawel ik kan wel bestanden downloaden alleen PDF files willen niet en lukken niet. Dit is erg frustrerend, want voorheen was dit geen probleem. Heb sinds 2 weken een upgrade uitgevoerd op Win7. Had eerst Win7 Ultimate 32bit in 't engels plus talen pakket gedownload voor NL en nu heb ik Win7 Ultimate 64bit NL + SP1.

Begin maar eens met IE te resetten:
1. Ga naar Start
2. Combineer [windowstoets+r] -> typ: inetcpl.cpl
3. Ga naar Internet opties
4. Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op geavanceerde instellingen herstellen en eenmaal op toepassen
5. Klik hierna op opnieuw instellen
6. Klik in het dialoogvenster Instellingen van Internet Explorer herstellen op Opnieuw instellen (of bevestig het opnieuw instellen)
7. Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klikt u op Sluiten en op OK.
8. Sluit alle Internet Explorer af.
9. Probeer nogmaals Internet explorer te starten.

HELD!!!
Thnx voor deze informaie, dit is perfect gelukt!
BEDANKT!!!!

Cool om te horen dat het probleem opgelost raakte !

Zou je nog wel even willen klikken op ' Zet status opgelost? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan