adobe reader wil niet instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

heitsme

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2002
ik probeer adobe reader te instaler maar krijg steeds de volgende melding

De tijdelijke map staat op een vol station of is niet toegankelijk. Maak schijfruimte vrij of controleer of u gemachtigd bent om in de map Temp te schrijven.

ik heb volledig hebeer op de pc..

gebruik vista

Adobe Reader 8.0 - Systeemvereisten
Windows

* Intel® Pentium® III-processor of een equivalente processor
* Windows XP Professional, Home Edition of Tablet PC Edition met Service Pack 2; Microsoft® Windows® 2000 met Service Pack 4; Windows 2003 Server; of Windows Vista™*
* 128 MB RAM (256 MB aanbevolen voor complexe formulieren of grote documenten)
* 110 MB vrije ruimte op de vaste schijf
* Microsoft Internet Explorer 6.0 of 7.0, Firefox 1.5 of 2.0, Mozilla 1.7, AOL 9

* Reader 8 is getest met een bètaversie van Windows Vista en Adobe verwacht dat een volgende versie van Reader ook de winkelversie van Windows Vista ondersteunt.

Dus of je hebt te weinig ruimte en anders zul je op de nieuwe versie van adobe reader moeten wachten.

Mocht je toch liever de Adobe Reader blijven gebruiker, volg dan de volgende stappen.
Verwijder alle software en alle verwijzingen naar de Reader, ook eerdere versies.
Download en installeer Windows Installer Cleanup Utility.
Open het programma en controleer of er nog regels met Adobe Acrobat Reader in het venster staan.
Zo ja, selecteer die regels en "Remove" ze. Download en installeer opnieuw Adobe Reader.

Bron: Adobe.

ik heb 183 GB vrij op de harde schijf ddus ruimte gebrek zal het niet zijn

Hier is de oplossing.

Start de installatie van Adobe Reader. Wacht totdat je de foutmelding van de Windows Installer krijgt. Klik deze NIET weg!
Ga nu naar de map “C:\USERS\%USERNAME%\AppData\LocalLow\Netopsystems\temp”. Het makkelijkste is om deze regel even te kopieeren in het Uitvoeren-scherm (Windows toets + R).
Kopieër vervolgens de map “Adobe Reader 8.0″ naar bijvoorbeeld je bureaublad of een tijdelijke map. Sluit de foutmelding van de installatie als het kopieeren voltooid is.
Ga nu naar de gekopieerde map, en start Setup.exe. Volg vervolgens de aanwijzingen van de installatie. Als alles verder goed gaat, wordt nu Adobe Reader geïnstalleerd!

Deze oplossing heb ik gevonden op http://www.berknet.nl/?p=104#more-104
Dus.......ere wie ere toekomt!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan