Adobe Reader X - navigatievenster

Status
Niet open voor verdere reacties.

xenium

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Beste,

Als ik een PDF open op het internet en dus in mijn browser open, krijg allerlei knoppen in het navigatievenster (aan de linkerkant) --> printscreen: Volledig navigatievenster:
- paginaminiaturen
- bladwijzers
- bijlagen
- zoeken

Printscreen:
attachment.php

Wanneer ik een lokaal bestand open met Adobe Reader X, kijg ik maar enkele knoppen in het navigatievenster:
- paginaminiaturen
- bijlagen

Printscreen:
attachment.php

Ik heb reeds geprobeerd om deze toe te voegen via de knop 'Beeld' > 'Tonen/verbergen' > 'Navigatievensters', maar de knoppen voor bladwijzers en zoeken staan hier niet tussen.
Printscreen:
attachment.php

Nu vroeg ik mij af waar ik deze knoppen, namelijk bladwijzers en zoeken, kan toevoegen, zodat ik deze ook te zien krijg voor lokale bestanden.

Het is een computer van het werk, dus ik ben niet in de mogelijkheid om Adobe Reader opnieuw te installeren.

In bijlage heb ik enkele printscreens toegevoegd om mijn vraag te verduidelijken.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt.

Bijlagen

• Gedeeltelijk navigatievenster.jpg
    Gedeeltelijk navigatievenster.jpg
    8,6 KB · Weergaven: 437
  • Tonen navigatievensters.jpg
    Tonen navigatievensters.jpg
    59,5 KB · Weergaven: 520
  • Volledig navigatievenster.jpg
    Volledig navigatievenster.jpg
    10,5 KB · Weergaven: 385
Laatst bewerkt:
Met de opdracht Zoeken (Bewerken > Zoeken) of het vensterZoeken (Bewerken > Geavanceerd zoeken) kun je
zoeken naar paginainhoud, inclusief lagen, formuliervelden,annotaties, bladwijzers en digitale handtekeningen.

Als je met de rechtmuisknop klik op de werkbalk boven in. Klik je op bewerken, dan zie je daar werkbalk zoeken tonen. Deze aanvinken.

Je ziet als het goed is ook
alle bewerken - gereedschap tonen
en bewerken gereedschap opnieuw instellen

speel daar eens een beetje mee, zodat je ziet wat je krijgt. Tot zover het instellen voor zoeken. ;)
PDFknipselwerkbalkzoekentonen.JPG PDFknipselwerkbalkzoekentonen1.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan