adobe reader

Status
Niet open voor verdere reacties.

smitje12

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2011
waarom doet me adobe reader het niet in me emails en wel in google grome? en waarom kan ik in me emails geen you tube filmpjes kijken me beeld is dan zwart

Sorry, ik zie niks via mijn kristallen bol. Zal vanmiddag de tarotkaarten proberen.

Voor mij geen probleem, maar er zijn hier helpers die niet helderziend zijn. Zou je voor hun het probleem duidelijker kunnen omschrijven. Welke versie van adobe gebruik je? Welk e-mail programma gebruik je? Krijg je een foutmelding of gebeurt er gewoon helemaal niks? Dat soort info helpt in de regel bij het aandragen van oplossingen

waarom gebruik je ook geen gratis foxit reader??? werkt beter dan adobe

oh sorry ik gebruik adobe reader x en email is outlook express,maar als ik me email sluit staat er steeds de instructie oxoofa8ccg verwijst naar geheugen op oxo23925c8. de lees of schrijfbewerking(read) op het geheugen is mislukt. weet iemand wat dit is??

Laatst bewerkt:
Het geheel wat je beschrijft klinkt als een probleem met Outlook Express. Probeer dit eerst eens opnieuw te installeren.

sorry maar ik probeer vanalles om hem te laten werken,maar nu geeft de adobe reader aan geen plug in

nou ik probeer van alles en heb denk veel verziekt ik heb vakantie geboekt en als ik naar die site ga ( sunweb) en probeer me factuur op te vragen word alles boven in groen en kom ik er niet op er staat dan een iets van een slot en alles is groen,nou ik weet het niet meer. kan het denk weer beter net als vroeger doen per post.

probleem met adobe reader

ik ben over gegaan gaan foxit en nu gaat het prima

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan