Adobe Shockwave werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe bedoel je dat?
Of ik wel versie 8 heb...?

Ja!
IE8Approvement.png
 
Helder, maar ik ben even uit het veld geslagen v.w.b. het softwareschermpje dat je plaatste, dat kán eigenlijk niet.
 
IE8 zat automatisch op het systeem gesetteld toen ik het installeerde.
En wordt als officiële Windows-functie gezien.

Dat is volgens mij waarom het niet als gewone verwijderbare software of update wordt gezien... ;)
 
Volgens mij bestaat er nog geen Windows installatie DVD waarop IE8 is geïntegreerd? IE8 is zo allemachtig nieuw. Waarvandaan heb je wat precies geïnstalleerd?
 
Van de Windows 7 RC1 op de officiele website van Microsoft.
Op een DVD-tje gebrand (was namelijk een .iso bestand) en de rest wijst zich vanzelf.

IE8 zat er gewoon automatisch op.
 
Windows 7 :shocked: Had je dat al eerder vermeld -> Ja dus, (vetgedrukt nog wel) ik heb zitten slapen. Microsoft heeft het bij het verwijderen van IE8 ook alléén maar over XP en Vista en niet over 7.
Daarmee is je probleem niet opgelost, wél de vraag waaróm het niet op te lossen is -> 7.
 
Laatst bewerkt:
Haha.
Nou, dat is dan duidelijk.

Dan is het gewoon dat IE8 niet met invoegtoepassingen kan omgaan, wat ik al vaker ben tegengekomen op Google.

Het probleem dat Shockwave niet werkt op IE is geen groots probleem, maar wat dat betreft ben ik gewoon een zeikerd.
Alles moet gewoon werken, of ik het nou gebruik of niet. :eek:
 
Ik als zeikerd ga tóch proberen IE8 als Windows-eigenschap uit te schakelen.
 
Een website/blog die mijn zeikerige gedrag onderschrijft. Klik!

Ik zal het resultaat voor de voltooiing van dit topic even posten als het gelukt is. :cool:
 
Laat idd. even weten svp. Dit linkje kan voor velen érg belangrijk worden áls het werkt. Daar ik nogal veel op de Helpmij aanwezig ben, kan dit dus mogelijk vele andere helpen.
 
Deze verwijdering van IE8 werkt in Windows 7, maar:
Andere varianten op de IE-browser zoals versie 7 of 8 via een installatiebestand worden niet ondersteund!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan