adobe vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

fullmetaljacket

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2002
Berichten
222
ik wil een .PDF-file downloaden maar ik krijg de volgende melding van internet explorer

"Deze pagina geeft mogenlijk onveilige informatie aan een ActiveX-besturingselement. Door uw huidige beveiligingsinstellingen kunnen besturingselementen niet op deze manier worden uitgevoerd. Deze pagina wordt mogenlijk niet juist weergegeven."

en vervolgens krijg ik een wit scherm.
ik heb adobe acrobat reader van de site zelf gedownload dus het moet goed zijn denk ik zo (toch?)

om jullie de waarheid te zeggen snap ik helemaal nix van wat er nu eigenlijk in die tekst gezegt wordt.

WTF is een ActiveX-besturingselement???

Nou ja wie wil me ff op weg helpen

BVD
 
ActiveX-besturingselementen gebruiken s cripts om een webpagina goed te kunnen weergeven.
De opbouw van een webpagina bestaan vaak uit s cripts.

Vermoedelijk heb je de beveiligingen in IE hoog staan.
Dit kun je op deze manier controleren:
Ga op de taakbalk van IE naar Extra --> Internetopties, Open tabblad beveiliging en klik op handmatig instellen (linksonder), nu ontrolt zich een menu'tje met bovenaan diverse instellingen van ActiveX-besturingselementen.
Zorg ervoor dat ze toegestaan zijn met uitzondering van ActiveX-besturingselementen die niet gemarkeerd zijn als veilg.
 
Laatst bewerkt:
Oplossing is om je beveiliging wat lager te zetten van je browser, ga naar menu extra en naar internet opties, vervolgens naar tabblad beveiliging en zet deze eens een standje lager.

Offfffffff................. doe ipv de normale linkermuisklik op de PDF file eens een klik met je rechtermuisknop en kies opslaan als.......... zodat je hem gewoon vanaf je PC kunt bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan