Adobe werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Hallo, ik kan geen enkel programma van adobe meer installeren.
als ik het probeer komt er een grijs schermpje te voorschijn van adobe downloadmanager en doet dan verders niets meer.

ik wil heel graag flash player installeren

wie kan mijn helpen in eenvoudige taal, ben namelijk geen held in dit soort dingen,
dank je wel alvast

Ik kan/ga niet speculeren waarom die downloadmanager moeilijk doet, maar je kunt hier de volledige installatie-software downloaden voor (resp.) Internet Explorer, Firefox en Opera/Chromium/Google Chrome.
Je kunt, in de kolom Installers, klikken op "Download EXE Installer"

Tijs.

Laatst bewerkt:
Op de eerste plaats dank je wel voor de reactie, maar dat is nou net het probleem, daar download ik ook flashplayer, en dan kom ik tot stap 2 van de 3 en dan krijg ik het grijze schermpje (leeg) van die downloadmanager, als ik dat weg klik staat er dit in het download schermpje van adobe flashplayer Als u problemen hebt bij het downloaden van Adobe Flash Player, Klik hier.
Als ik dan daarop klik begint alles weer van voren af aan zoals ik het hierboven beschreven heb.

?? Bij die offline installers die ik gelinkt heb wordt geen downloadmanager gebruikt!

Tijs.

Sorry sorry sorry, verkeerd gelezen, ik heb nu gedaan wat jij zei en het werkt, dank je wel ...tja vrouwen en computers.
heb je zoiets ook voor adobe reader, want daar krijg ik dezelfde foutmelding

De basis-versie (wel in het NL verkrijgbaar) is hier te downloaden, waar jij dan nodig hebt AcroRdrDC1500720033_nl_NL.exe
Alternatief installeer je de MUI versie (heet in die map AcroRdrDC1500720033_MUI.exe) en daarna kun je hier AcroRdrDCUpd1501720053_MUI.msp downloaden en installeren zodat je Acrobat Reader DC helemaal bij is.

Tijs.

Tot je dienst.

Graag nu nog even je vraag de status opgelost geven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan