Adresbalk ongewijzigd laten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaapje

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2004
LS.,

Niet lang geleden ben ik begonnen met het opzetten van webpagina's in HTML. Gewoon voor de grap, vooral met copy en paste uit andere pagina's en met behulp van www.handleidinghtml.nl (erg handig!).

Nu zie ik soms bij andere webpagina's (bijvoorbeeld bij genoemde handleidinghtml.nl) dat de adresbalk ongewijzigd blijft, terwijl je wel door verschillende pagina's van de site heenklikt. Bij mij zie je dan telkens andere info in de adresbalk en ook dus de namen die ik (voor mijn gemak) aan de pagina's geef. Niet altijd even charmant voor de buitenwereld.

Ik kan echter in de brongegevens van dergelijke pagina's nooit vinden welk script hiervoor zorgt en ook handleidinghtml.nl geeft me geen duidelijkheid hierover (of ik weet niet waar ik moet zoeken, dat kan ook). Ik wil graag de geregistreerde domeinnaam boven alle pagina's laten staan.

Als iemand hier een idee heeft, zou ik dat bijzonder op prijs stellen...

Geplaatst door Jaapje
Ik kan echter in de brongegevens van dergelijke pagina's nooit vinden welk script hiervoor zorgt en ook handleidinghtml.nl geeft me geen duidelijkheid hierover
Het is geen script dat daarvoor zorgt, maar het komt doordat die pagina's met frames gemaakt zijn.
Daarbij wijzigt de index-pagina niet, maar alleen de inhoud van de frames.
Kijk hier maar eens voor meer info.

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan