Adresbalk onthoudt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sneeuwman

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Berichten
5
Hi, kan iemand mij helpen.

Mijn internet explorer adresbalk onthoudt geen adressen meer, ik krijg dat hele lijstje niet meer te zien.

Pas als ik naar een paar websites heb gesurfed onthoudt hij ze, maar als ik mijn comp opnieuw opstart is hij alles weer kwijt. Best wel irritant....

Ik heb niet mijn geschiedenis geleegd en hij staat ingesteld op: na 7 dagen legen.

Verder run ik XP met Service pack 2, IE 6.0

Heb ad-aware nog gerund, maar heeft niets opgeleverd.

Iemand enig idee?
 
Mensen die van die adressen afwillen, krijgen vaak het advies de vinkjes weg te halen bij Extra > Internetopties > tabblad Inhoud > Autoaanvullen.

Misschien geldt dan voor jou dat je ze juist moet aanvinken.

T is maar een gok:confused:
 
bedankt voor je reactie

autoaanvullen staat gewoon aangevinkt.dus dat kan het niet zijn
 
Vreemd, ik heb er ook last van en ik gebruik ook WIn XP SP2
 
Kijk eens of dit is aangevinkt "De map met tijdelijke Internet-bestanden leegmaken wanneer de browser wordt afgesloten" in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd. Ik vind het wel prettig dat die bende wordt geleegd maar vink het uit mocht dit het euvel zijn.
 
Geplaatst door gezina
Kijk eens of dit is aangevinkt "De map met tijdelijke Internet-bestanden leegmaken wanneer de browser wordt afgesloten" in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd. Ik vind het wel prettig dat die bende wordt geleegd maar vink het uit mocht dit het euvel zijn.

Nope is het ook niet, deze staat bij mij niet aangevinkt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan