Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In IE 6 kon je de optie werkbalk verbergen instellen (net als met de taakbalk kan) in IE 7 kan ik deze optie niet zo snel vinden.
Welk heb jij?
mvg leo
Oké zie je werkbalk naar beneden klappen wanneer je er met de muis heen gaat en weer naar boven wanneer je weer weggaaat met de muis?
Zo ja dan is dat het verschijnsel wat ik bedoel, maar waar ik de optie nog niet voor gevonden heb.
Oké
Probeer eens het volgende
Ga naar menu extra > internet opties > beveiliging
Dan internet zone > aangepast nivo.
zoek in het lijstje naar optie
Websites mogen vensters zonder adres of stutsbalk openen.
Selecteer hier uitschakelen.
Je kunt ook de knop "alle zones op het standaard nivo instellen" gebruiken.
Eventuele speciale instellingen ben je dan kwaijt.
Ik wacht even af, of dit helpt
dan blijft de adres balk toch in beeld?volgens mij is heet veel makkelijker en moet je gewoon F11 drukken of: menu beeld--volledig scherm
Mijn adresbalk verdwijnt als ik op een pagina sta, zodra ik met de muis in de buurt van adresbalk kom komt hij weer tevoorschijn.
Hoe kan ik het instellen dat hij blijft staan. (win XP prof)
Da's jammer.
Wat je nog kunt proberen is op de knop "alle zones op het standaard nivo instellen"
te klikken en kijken of dat wel helpt
(IE moet je trouwens misschien eerst afsluiten en weer opstarten om het effect te zien)
Ook kun je bij internet opties naar de tab geavnceerd gaan en daar op de knop "geavanceerde instellingen herstellen klikken"
als dat na IE opnieuw gestart te hebben nog niet helpt
Dan het volgende;
Klik met rechts op het buroblad pictogram van IE, de E
Selecteer "zonder invoegtoepassingen starten"
Helpt dit, laat dat dan even weten.
Als laatste is er nog de methode om de bowser te resetten.
Nl bij Internet opties > geavanceerd op de knop > "opnieuw instellen.."
Dat ie echter een beetje de botte bijl methode.
Het nadeel is dat je alle invoegtoepassingen kwijt bent, zoals Flash, deze moeten dan opnieuw gedownload.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.