adresbalk weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

alando

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2004
Berichten
5
Adresbalk is weg, kan ik nergens vinden, staat wel aan gevinkt bij beeld (werkbalken):(
 
Als je XP hebt kan je IEfix even draaien
 
Laatst bewerkt:
Klinkt misschien heel erg dom, maar weet niet hoe,
Bijlage: iefix.zip
Heb ik ingedrukt, en dan staat er gedownload, maar nog geen adresbalk, sorry ik ben een leek met computers, maar wil het toch eerst zelf proberen, voor ik weer iemand anders er bij haal (hier thuis)
Ik hoop dat jullie wat geduld hebben, als ik een beetje traag reageer, bedankt.:)
 
Je moet ergens bovenin bij bijvoorbeeld de balk 'bestand bewerken beeld' enz.. op rechtermuisknop drukken en daarna de adresbalk aanvinken.
 
Je moet in het menu Beeld/werkbalken eerst het vinkje weghalen voor werkbalken vergendelen.
Hiermee wordt ie ontgrendeld en kan je allerlei fratsen uithalen.
Probeer dan aan de onderkant van de grijze balk te gaan staan met de muis, klik erop en trek het eens naar beneden.
Of anders schuiven met de scheidingsstreepjes van links naar rechts.
Staat de balk er weer, dan alles weer vergrendelen.
 
Jaaaaaaaaaa ik heb het, heel erg bedankt, hier kom ik vaker, hoef ik niet te zeuren bij anderen. :D :thumb:
 
Slobug, die thread waar je naar verwijst is op slot gezet, omdat je je log in de verkeerde thread hebt geplaatst.
Download en update een Spyware verwijder programma en verwijder alles wat er gevonden wordt. Lukt het dan nog niet, plaats dan je log in de juiste thread.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan