adresboek/contactpersonen... groep kwijt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloeswitjes

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2008
Berichten
40
Ik heb ooit een aantal groepen gemaakt in outlook, als ik een nieuwe mail maak en ik typ die naam van de groep in gaat dat allemaal helemaal automatisch goed. Nu zijn er een aantal wijzigingen in zo'n groep en wil ik de groep dus bewerken.
Ik klik in mijn outlook 2007 op contactpersonen. Daar staan alleen de contactpersonen die met mijn mobiele telefoon (nokia) gesynchroniseerd zijn, slechts een paar mailadressen die ik ooit handmatig ingevoerd heb in deze versie van outlook. Alle andere emailadressen en groepen vind ik niet terug.
Ik zie links in het menu dat ik kan klikken op 'contactpersonen in hotmail' omdat ik mijn hotmailadres het meest gebruik klik ik daarop en inderdaad er verschijnt een enorme lijst met adressenkaartjes met emailadressen. De groep die ik zoek om te bewerken staat er echter niet tussen.
Na een beetje zoeken merk ik dat er bij Extra een functie 'adresboek' is. Klinkt goed, maar helaas, ook hier is de groep niet te vinden.....
Nogmaals, bij het typen van een mail kan ik in het venster Aan.... gewoon de naam van de groep typen en dan verschijnt hij en kan ik namen uitklappen gaat allemaal helemaal probleemloos.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je vraag aangemeld om aangepast te worden, omdat het stellen van een vraag al inhoudt dat je graag hulp ontvangt. De manier van hulp vragen in je eerste en laatste regel bevorderen niet dat vrijwilligers hier op het forum je helpen.

Overigens heb ik misschien een oplossing ook:
Extra -> Adresboek -> Kies in het keuzemenu-tje "Namen weergeven uit" voor Outlook-adresboek ipv. Contactpersonen

Succes,

Tijs.
 
Ik zag het meer als een ludieke hulpkreet omdat ik er zelf niet uitkom, maar als jij en misschien anderen het negatief opvatten wil ik het best veranderen hoor. Ik post wel vaker op dit forum en word altijd aardig geholpen.
In dit geval is dit niet de oplossing want als ik op outlook-adresboek klik staat er dat er niks weer te geven is, die is dus leeg.
 
Outlook adresboek wel ingesteld?

Extra > e-mail accounts > Een nieuwe adreslijst of een nieuw adresboek toevoegen > Een extra adresboek toevoegen.
 
Als ik dat wil doen staat er: adresboek bestaat al en kan niet nog een keer worden toegevoegd, en bovendien; hoe kan het dan dat als ik in een mail een paar letters van een naam typ de rest automatisch aangevuld wordt, dat komt dan toch uit een adresboek of niet?
 
Nee, dat komt uit een soort auto-completerings 'cache' bestand, namelijk (in Outlook 2003) outlook.nk2
Zie hier

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan