adresboek incredimail exporteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodenina

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2002
Hallo iedereen,

Ik zou graag mijn adresboek van incredimail (csv bestand) exporteren naar outlook expres 5.0
Hoe doe ik dit het best ???

dank bij voorbaat ....
Nina

Klik File > Export > Contacts in het hoofdscherm van Incredimail.

Groetjes,

Pieter

[EDIT] :o Niet goed gelezen. Exporteren naar OE kan niet, voorzover mij bekend. [/EDIT]

hoi Pieter,

bedankt voor je reactie .... zou jammer zijn als het op geen enkele mannier haalbaar is, gaat om een adresboek met ruim 900 adressen .. :-(
dus allemaal handmatig weer invoeren ???? of heeft misschien nog iemand een beter idee ??

groetjes, Nina

er is een manier alle adressen in een mailtje plaatsen dan dat mailtje na jezelf sturen binnenhalen in OE en dan rechts klikken op de namen en toevoegen aan adresboek klikken !

Kan ook nog anders !!

Exporteer je contackts in incredi als een .cvs
Open OE kies daar importeer kies een anderadres boek kies door komma's gescheiden kies dan de map waar hij staat en wijzig de extensie in het venster waar je staat in .cvs dan moet het gaan !!

Laat me svp weten of dat werkt.
Volgens mij vondt Incredimail het onmogelijk maken van het exporteren naar andere e-mailprogramma´s wel een goede methode om ervoor te zorgen dat je Incredimail blijft gebruiken. :rolleyes:

Groetjes,

Pieter

héééééééééééél erg bedankt

Hallo Bart en Pieter,

hartelijk dank voor het meezoeken, en het is gelukt !!! op de manier die Bart hierboven beschrijft (de tweede methode) ging het heel vlot ...

dus voor de zoveelste keer ... dank je wel Helpmij, en dan jullie in het bijzonder ......

groetjes, Nina

dan zie je maar weer waar helpmij goed voor is !!

Geplaatst door Pieter Arntz
Laat me svp weten of dat werkt.
Volgens mij vondt Incredimail het onmogelijk maken van het exporteren naar andere e-mailprogramma´s wel een goede methode om ervoor te zorgen dat je Incredimail blijft gebruiken. :rolleyes:

Groetjes,

Pieter

Zelfs daar is wat voor. Er is een programmaatjes genaamd IncrediConvert. Die kan al je mail berichten, inclusief de attachements in je incredimail converteren naar eml bestanden, die je weer in je Outlook Express kan importeren. Vanuit Outlook Express kan je hem dan weer exporteren naar vrijwel elk werkbaar formaat voor andere e-mail programma's.

Hier meer informatie over en download mogelijkheid van IncrediConvert.

Thnx Olav,

Ik zal ook deze vermelden, de volgende keer dat ik mijn website bijwerk. :thumb:

Groetjes,

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan