adresboek linksonderin

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerritveldwijk

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2002
ik gebruik sinds kort outlook i.p.v. outlook express, maar ik krijg mijn adresboek niet linksonderin. Dat vond ik in outlook express wel makkelijk.
Iemand idee hoe je je adresboek in outlook zo krijgt, dan je gelijk al in hoofdscherm alle namen ziet?

Laatst bewerkt:
gelieve de vraag te herhalen maar dan in correcte zins-vorm, k vat de vraag nu niet precies

Ik vind de vraag anders vrij duidelijk. Iemand die van Outlook Express is overgestapt op Outlook en diegene mist het handige adresboek wat altijd links onderin het scherm te zien was, waarmee je makkelijk en snel (gewoon door te dubbelklikken) iemand een mailtje kon sturen.

Een echte oplossing heb ik niet, maar ik zou zeggen "Ga snel weer etrug naar Outlook Express". Veel gebruikersvriendelijker en sneller als het veel te grote programma Outlook. In Outlook zitten (voor mij in ieder geval) veel te veel onnodige dingen zoals agenda's/kalenders etc. Voor mij hoeft ie alleen maar emailtje te kunnen versturen en lezen en dat doet ie goed genoeg.

Extra\opties\overige\geavanceerde opties: "Opstarten in deze map".

@MrBeanstra
Mag een gebruiker zelf bepalen welk programma hij\zij graag wil gebruiken? Wat de een onnodig vindt, vindt de ander misschien wel juist nodig. Steeds maar weer die waardeoordelen...:eek:

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan