adresboek naar microsoft outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

riafaasse

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
hallo,

Heb een adresboek in een map zitten en wil deze in het geheel naar microsoft outlook transporteren. Hoe doe ik dat?

Gr. Ria

Hallo Ria. Ik wil je best helpen, maar ik weet niet welke outlook je hebt. Er zijn er nogal wat. En de een is weer net anders dan de ander.

Is dat zo'n excel document CSV bestand

Dus ik heb algemeen een linkje voor je. Wellicht kom je er zo wel uit. Klik

Kijk bij algemene informatie.

Laatst bewerkt:
ik heb microsoft outlook. het adresboek heb ik na een vastloper in een map bij mijn documenten gezet. Maar het lukt me niet om de hele map in 1x terug te zetten

Probeer het hier eens. Klik.

Maar als je bijvoorbeeld ria @ outlook.com als adres hebt dan ben je toch niets kwijt.

Hier nog enkele tips. Nou ja enkele. Leuk om te bewaren. Klik

Laatst bewerkt:
ik heb microsoft outlook. Daar wil ik de adressen allemaal tegelijk opslaan. Heb gewoon een upc emailadres.

Als je een UPC hebt moet je even hier lezen bij UPC. Wellicht kun je hiermee vooruit. Klikje

Laatst bewerkt:
mijn email instellingen staan goed, het gaat om het adresboek overbrengen van een map naar de contactpersonenmap in outlook. anders doe ik ze wel één voor één invoeren.

heel erg bedankt, ga het morgen proberen. Ziet er wel moeilijk uit :)

Laatst bewerkt:
Graag gedaan en heeft het geholpen. En hoe heb je het opgelost. Hier hebben anderen dan ook wat aan. :)

Laat iemand anders (handig neefje nichtje of zo) er eens naar kijken die dit al meer heeft gedaan als het kan he.

Het is vooral vervelend als je enkele honderden adressen handmatig moet invoeren. Dat is monnikenwerk. :shocked:

ja idd. Maar de ene link is van outlook expres en de andere link voor outlook.com en ik heb geen van beiden, zou dat het zijn?

ja idd. Maar de ene link is van outlook expres en de andere link voor outlook.com en ik heb geen van beiden, zou dat het zijn?

Oh, ik, of wij zitten op het verkeerde been denk ik zo. In bericht met #5 heb je het over ik heb microsoft outlook.

Maar er zijn wel vier of meer soorten outlook, ja vervelend is dat met al die outlooks. En bij de een gaat het net iets anders dan de andere.

Er is
Outlook express,
Outlook.com,
outlook 2003-2007,
Outlook 2010,
Outlook 2013,

welke heb jij dan.

hier staat dat ik excel 97 - 2003 moet kiezen, maar ik heb 2007, ben toch doorgegaan, maar het lukt me echt niet .grrrr

Ik zei al, "het is wat he"!

Dit word niet ondersteund bla bla bla hier een heel verhaal. Klik

En dan geven ze dit als oplossing. ja je moet er een beetje in thuis zijn begrijp je.

Nou ja een beetje veel dan, vandaar je Grrrrrrrr. Ik zou er ook van Grrrrrrrr.

Klikje voor dit begrip.

Hoeveel adressen zijn het die je in moet voeren of over moet zetten.

Maar we blijven volhouden heb ik inmiddels in de gaten. :D

Ikzelf gebruik bijvoorbeeld alleen maar dit manamana @ outlook . com (normaal aan elkaar)

Ben van al het gezeur af. Wereldwijd kan ik bij mijn mail.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan