Adresboek op andere partitie zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

AsSliQuiD

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2009
Berichten
13
Graag zou ik mijn adresboek verplaatsen naar mijn eigen datapartitie (d schijf). Hij staat nu in C:\documents and settings\....
Hij moet naar D:\Data
Hoe kan ik dit doen?
 
plaats en titel zijn niet correct.
niemand zal je zo een antwoord kunnen geven.
 
Welkom op Helpmij.:)

Heb je het over Outlook of Outlook Express, dan kan ik je vraag naar de juiste sectie verplaatsen.
 
als jij dat even zou willen doen dat zou ik graag op prijs stellen, sorry voor de foutse plaatsing.
 
Dan zal ik toch een antwoord op mijn vraag moeten hebben, anders hou nog twee keuzes over.:)
 
nee hoor kan ook nog acces zijn
of.......
 
dus niet de express.....
welke versie van outlook....
2000
2003
2007
 
Verplaatst Partitiemanagers --->> Software > Microsoft Office > Outlook .
 
Waarom wil je deze verplaatsen? Als backup? Je kunt de lijst met contactpersonen archiveren. Bestand > archief > vensters volgen en de locatie opgeven waar deze opgeslagen moet worden.
 
Al eerder gevraagd in de gesloten topic:

Welk adresboek .....
Of bedoel je toevallig Outlook Expres in plaats van Outlook .... want in Outlook staan deze gegevens in een map namelijk Contactpersonen .....
Kortom: eerst maar eens wat meer informatie geven


Mijn vraag om de 'versie' heeft met het volgende te maken.
In Outlook 2003 is feitelijk sprake van twee 'opslaglokaties' waar gegevens over contacts worden bewaard:
1. de map Contactpersonen
2. het adresboek, te bereiken via de knop met het 'boekje' in de werkbalk. Hierbij gaat het feitelijk om het adresboek van Windows.

De vraag blijft dus: Wat wil Ts nu eigenlijk en over wélk adressen-bestand heeft hij het

Ts is kennelijk een kruidje-roer-me-niet die vooral op zijn wenken bedient wil worden, maar dan wel gebaseert op gebrekkige informatie van zijn kant ......
Tja, zo werkt dat hier niet joh !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan