Adresboek Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

annaboom

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Berichten
6
Beste forumleden,

Ik heb zonet XP opnieuw geïnstalleerd, en had netjes overal eerst een back-up van gemaakt, maar nu vind ik mijn adresboek niet meer (zie schermafdruk in bijlage).
Mijn oude mails en zelfs mijn archief heb ik nog wel, maar het adresboek (dat normaal toch in hetzelfde .PST bestand zit, dacht ik zo) niet meer.
De link in het programma (linksonder) naar Contactpersonen levert nog wel resultaat op.
Wie weet hier raad mee?

Alvast bedankt
Annaboom
 

Bijlagen

  • Outlook 2003 adresboek p2.pdf
    43,2 KB · Weergaven: 58
Open in OL de map Contactpersonen. Klik met de rechter muisknop in de grijze balk op Contactpersonen en kies eigenschappen. Klik op de tab Adresboek van Outlook. Zet een vinkje bij: Deze map weergeven als een e-mailadresboek.
 
Hoi,

Als je bedoelt met 'linksonder' de submap Archiefmappen, dan zullen de in de daar weer onderliggende map Contactpersonen inderdaad niet in het adresboek worden weergegeven.
Bij het 'nieuw' starten van Outlook heb je in de hoofdstructuur een map Contactpersonen en daar moet je de contactpersonen vanuit die submap naartoo kopiëren.
Vervolgens controleer je of de map Contactpersonen in de hoofdstructuur inderdaad is aangemerkt als E-mailaddreboek van Outlook (zie het advies van error53)
 
Laatst bewerkt:
Open in OL de map Contactpersonen. Klik met de rechter muisknop in de grijze balk op Contactpersonen en kies eigenschappen. Klik op de tab Adresboek van Outlook. Zet een vinkje bij: Deze map weergeven als een e-mailadresboek.

Hallo error53,
Bedankt voor de tip, heb uiteindelijk eerst nog wel het adresboek moeten verwijderen, en daarna weer toevoegen, maar nu is het gelukt.

Groeten,
Annaboom
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan