Adresboek outlook express 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

renatet

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
Ik heb een vraagje over het adresboek van outlook express 6

ik kan namelijk geen adressen meer toevoegen en ook niet meer verwijderen of veranderen heb oe al opnieuw geinstalleerd en update;s gedaan maar het lukt me nog steeds niet wie kan mij helpen

Groetjes renatet

Heb je, naar aanleiding van een emailtje over virussen soms het een en ander verwijderd?

beste elisa,

nee dat is juist het vreemde heb helemaal niks verwijderd

Heb je je al laten scannen? Het lijkt wel of je email plat gelegd is. Zo niet, ga dan even naar Housecall

Wat voor een foutmelding krijg je trouwens?

beste Elisa,

Ja ik heb verder geen virussen ofzo en kan ook gewoon email binnen halen en verzenden kan alleen niks in mijn adressenboek doen

beste elisa,

ik krijg alleen te zien dat er een fout is maar wat voor wat geeft hij niet aan

Ergens, afgelopen week heb ik iemand een wab als bijlage gegeven. Ik moet even kijken.
Je zou kunnen proberen jouw eigen wab even weg te schuiven en de mijne er voor in de plaats. Kijken of je dan wel in je adresboek kunt komen.
Hier is ie.

Laatst bewerkt:
Ga naar C:\Program Files\Outlook Express.
Daar zie je een boekje staan. Dat is je wab.
Schuif het boekje even naar een plek die je goed weet terug te vinden en zet het mijne daarvoor terug.

Je weet toch hoe je moet unzippen of uitpakken?

beste Elisa,

ja ik weet hoe ik dat moet doen en heb dat ook gedaan maar als ik nu het adresboek wil openen via outlook express pakt hij toch weer die oude en niet de nieuwe dus die lege van jou maar kan wel in die nieuwe van jou adressen inzetten maar nu alleen nog dat hij die nieuwe ook gelijk pakt en niet die oude waar ik niks mee kan

Het ligt dus wel aan dat wab van jou.
Heb je al iets geprobeerd met Exporteren/Importeren.?
Het jouwe exporteren, het mijne importeren.
Ik vind het trouwens gek dat ie de jouwe nog pakt.
Je hebt em uit die map gehaald?
Zou ik eens bij mezelf moeten uitproberen.
Weet niet of ik daar nog tijd voor heb.

ja ik heb het geprobeert met importeren en exporteren maar uit mijn adresbestand kan ik zo en zo niks doen en heb hem wel uit die map gehaald zou het dan zo moeten zijn dat ik hem eerst helemaal moet verwijderen van mijn schijf?

Neeeee, wie weet kun je alle gegevens nog redden.!

Onder Bestand heb je dus met importeren en exporteren gewerkt.
Ik moet zelf weer even kijken hoe de stappen zijn. Zoiets doe je niet iedere dag.

AANPASSING:

Heb je, toen je jouw eigen wab verplaatste, het ook old of zoiet genoemd? BV adresboekold.wab of zoiets?
De mijne geef je dan de naam van de jouwe.
Het lijkt me sterk als dan nog je oude wab wordt gepakt.
aanpassing:

Laatst bewerkt:
beste Elisa,

Nou het is me nog steeds niet gelukt hoor hij pakt nog steeds de mijne wat ik ook probeer

Als jij die Wab van jouw iets anders genoemd hebt kan het gewoon niet zijn dat OE die nog pakt.
Dan moet ie gewoon alleen de mijne pakken.
Het zint me trouwens niet dat we die van jou niet aan de praat hebben maar het is zo moeilijk 'rommelen' op papier :-)

beste elisa,

Ja het is zeker moeilijk rommelen op papier en ik heb bij zoeken gezocht en daar zie ik helemaal geen wab meer staan ja wel andere bestanden maar niet diegene voor mijn adresboek terwijl als ik hem in oe open die van mijn wel te voorschijn komt heel raar vindt ik het maar en als ik dat bestandje van jou download en uitpak dan zegt hij dat hij die niet kan vinden rara hoe kan dat lijkt wel een sprookje hihihi

Lieve Elisa,

Ik ga het even proberen met wab old erbij te zetten kijken wat hij dan doet want dat had ik niet gedaan

Lieve Elisa,

Ik heb van alles geprobeert maar ik gebruik nu ook nog steeds mijn eigen wab en nu kan ik wel ineens alles toevoegen en veranderen en ik was er toch al een aantal weken mee bezig maar hij doet het dus gelukkig weer in ieder geval hartelijk dank voor je hulp en misschien tot later weer

groetjes Renatet

Blij dat het weer gaat! Hou dat extra wabje in ieder geval er bij. Zit je nooit verlegen!

Groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan