adresboek relationeel maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

kool6

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2001
Berichten
100
Beste mensen,

Ik vroeg me het volgende af:
Is het niet mogelijk om het adresboek uit meerdere tabellen te laten bestaan en die ook nog eens relationeel te maken? Zodat je bijvoorbeeld meerdere werknemers aan een bedrijf kunt koppelen. Ik weet hoe ik het moet doen in Access. Het moet volgens mij technisch mogelijk zijn. Ik kan natuurlijk het adresboek van outlook koppelen in een Access database maar dan blijven de bedrijven in Access en komen dan in Outlook niet terug. Dat wil ik eigenlijk niet. Nee ik wil dat meteen in Outlook kunnen doen. Zodat wanneer ik een contactpersoon invoer er een bedrijf aan kan koppelen dmv een dropdown menu. En natuurlijk vice versa dat ik bij een bedrijf een werknemer kan toevoegen.

Ik ben bang dat er een heel team aan programmeurs aan te pas moet komen om dit te verwezelijken. Ik heb ook al op internet een mooi pakket gezien van http://www.outlookforms.nl/ maar ja dat kost dan € 159 eurie en ik wil het eigenlijk zelf maken en ik heb er het geld niet voor (over). Het is namelijk min of meer voor privegebruik.


Met vriendelijke groeten,

Martijn Kool
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan