Adresboek verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkGerby

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2006
Berichten
69
:shocked: Hallo,
Sinds eind April kan ik na automatische update van OE mijn adresboek binnen Outlook Express niet meer openen. Teruggaan naar eerder herstelpunt biedt slechts korte tijd een oplossing.
Wie herkent dit probleem en wat is er aan te doen ?
Ik heb Windows XP Pro en SP 1 en 2 geinstalleerd.

Mvg Henk
 
Laatst bewerkt:
HenkGerby zei:
Henk: KB918766 wordt niet geinstalleerd, omdat ik een nederlandstalige versie van XP heb.
Toch bedankt voor de reaktie.
Die is er toch ook in het Nederlands, kwestie van je taal selecteren in het uitrolmenu naast Change Language, kies je taal en klik dan op Change.
 
OK Gezina,

Na diverse pogingen, waarbij ik toch steeds de engelse download kreeg, ben ik uiteindelijk bij de nederlandse versie beland.
Heb hem meteen doorgevoerd en het lijkt de oplossing voor mijn probleem te zijn .
Snap alleen niet waarom deze dan niet automatisch ge-update wordt, maar ja........:thumb:


Bedankt,
Henk
 
OK !:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
 
Fijn dat het opgelost is.:thumb:
In werkelijkheid komt die eer natuurlijk Tom Koch van insideoe toe.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan