Ik krijg aldoor de foutmelding De Parameters zijn onjuist

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Besturingssysteem
Win11 (25H2) Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal
Als ik in Spotnet 1.9.1.1 een berichtje wil verzenden, moet je je Naam als Afzender invoeren.
Maar de verzending kan in deze versie aldoor niet doorgaan, want ik krijg de foutmelding: "De Parameters zijn onjuist"
Wat is er precies fout? En wat moet ik doen om dat aan te passen?
Met vriendelijke groet
Dukkel

NZBUsenet zegt daar het volgende over:

Bij verzenden reactie geeft SpotNet de melding ‘Oeps parameter onjuist’​

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Maar waarschijnlijk ligt dit aan je Usenet provider controleer voor de zekerheid of uploaden aan staat. Vaak kan je dit vinden in het portaal van je Usenet provider. Bij sommige Usenet provider moet je een mailtje sturen om dit te actieveren. Probeer een ander server adres van je Usenet provider.

Hallo @edmoor
Op deze PC heb ik zoals vertelt Spotnet 1.9.1.1 geinstalleerd. Provider: Pure Usenet.nl en dezelfde inlogggegevens.
Daarom betwijfel ik of dát het zou kunnen zijn.
Resumerend om de volgende reden:
Op m'n andere PC, waar ik de laatste MS Update KB5064081 heb kunnen verijderen, daarop kan ik nog steeds de versie Spotnet 2.0.0.284 draaien.
En daarop maak ik dus ook van dezelfde Usenet Provider gebruik met ook dezelfde inloggegevens als bij Spotnet v.1.9.1.1
Het lijkt erop alsof Spotnet v.1.9.1.1. geen gebruik maakt of kan maken van de inloggegevens waarover Spotnet v.2.0.0.384 gebruik maakt.
Zou zoiets het probleem kunnen zijn?

Geen idee.
De reactie in #2 heb ik niet verzonnen maar op internet gevonden.

Okay, evengoed bedankt.
Mijn veduidelijking was geen verwijt, alleen een poging om mogelijk samen tot een oplossing te komen

Dat begreep ik wel :)

Terug
Bovenaan Onderaan