Adresboek vinden en Berichtregels overzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kosakevan

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2001
Hallo,

Om een vage reden hebben we Windows XP opnieuw (in een andere map) moeten installeren. Daardoor is mijn adresboek uit OE verdwenen. Nu wil ik hem van de ene XP map kopiëren naar de andere (zo heb ik het ook met de mail gedaan). Alleen nu kan ik dus het adresboek niet vinden. Iemand enig idee waar die onder huist?

Verder zou ik graag mijn berichtregels ook overzetten. Waar kan ik die vinden?

Thanks!

Saskia

Ik gebruik E-backup van www.inachis.com die neemt alles in de backup op, mappen, mailtjes, usenet, regels enz.

Ik denk dat dat in dit geval niet helpt? Die andere windows kan ik niet meer onder werken en onder de nieuwe windows wil ik dus ook mijn oude adresboek en berichtregels hebben.

Ik kan ze in principe dus zo kopiëren en plakken. Als ik nou maar wist waar ze stonden in win xp.

Of begrijp ik je nu verkeerd?

Saskia

In verband met een kapotte harde schijf heb ik gisteren en vandaag iets soortgelijks moeten doen. Ik heb het bestand met de naam outlook.pst gekopieerd naar de nieuwe schijf. In dat bestand stonden zowel de e-mails als et adresboek. Ik heb eerst het bestand van de "nieuwe" outlook hernoemd. Bij mij (XP Pro) staat het in de volgende map: C:\Documents en Settings\Administrator\Locl Settings\Application Data\Microsoft\Outlook. Ik zou daar ook eens gaan zoeken (wel even Verborgen mappen weergeven aanzetten).

Laatst bewerkt:
Outlook is totaal anders dan Outlook Express. Outlook gebruikt PST bestanden, OE gebruikt DBX en WAB bestanden.

Geplaatst door Tiborv
Outlook is totaal anders dan Outlook Express. Outlook gebruikt PST bestanden, OE gebruikt DBX en WAB bestanden.
Sorry, niet goed genoeg gelezen. :o

Emails van o.e. kun je hier vinden:

C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\{7FE853D7-0870-42E7...................}\Microsoft\Outlook Express

Administrator kan je eigen login naam zijn.
Het lange nummer is anders dan hier aangegeven.
Controleer of de datum relevant is; zo ja, dan heb je de laatste nieuwe mails.

Adresboek kun je hier vinden:

C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Microsoft\Address Book

Administrator kan je eigen login naam zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan