Adresboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
in mijn outlook expres adresboek staan 4 kolonnen naam , tel mobiel , en email adres, hoe kan ik daar kolonnen bij maken , bv met fax nr, graag uw hulp
 
Hoi,

Je bedoelt in het overzicht als je het adresboek opent ......
Niet.
Per mailcontact zijn uiteraard wel meer gegevens in te voeren.

Wel eens de 'grote broer' Outlook uit een MsOfficepakket overwogen?
 
ja ik weet de outlook is beter, maar die is betalend en niet gratis, of toch,
 
ja als ik oulook expres wil behouden , hoe kan ik dan de kolon van de fax nr bij voegen
 
Zoals ik al aangaf: NIET
Je kunt in het adresboek van OE geen kolommen toevoegen of verwijderen.
Als je de 'kaart' van een contactpersoon opent, kan je daar wel meer gegevens - zoals een faxnummer toevoegen.
 
Inderdaad kan je geen kolom bijmaken.
Maar heb je niet genoeg aan de tabs Naam, Werk, Privé, Overig etc. ?
 
interdaat ik wil geen kollonen bij maken , maar bij eigenschappen kan ik wel de fax nr ingeven , maar in het adresboek ziek ik maar 3 kolonnen, zitten die ergens verborgen, als ik de fax nr daar kan bij zetten dan heb ik genoeg, graag nog eens uw hulp
 
Nogmaals - en nu hou ik écht op - die kolom 'Faxnummer' kán je ER NIET BIJ ZETTEN.f
 
Maak eens een screenshot van je eigenschappen van een adres?
Welke versie O.E. heb je?
 
omeren dus ik kan maar 4 kolonnen zichtbaar maken, en toch kan ik er meer ingeven bij eigenschappen, ik werk met outlook expres 6, bestaat er een andere versoe van outlook dan de 6
 
hier mijn schreenshot
 

Bijlagen

  • adresvoorb2.jpg
    adresvoorb2.jpg
    27,1 KB · Weergaven: 60
Heb je ook een grotere versie? Dit is te klein om er iets zinnigs over te zeggen.
 
Hier een grotere versie, ik wil alleen de naam en de tel nr , en de fax nr , en het e-mail adres kunnen zien in mijn adresboek, maar ik weet niet hoe ik die velden moet wisselen, in de plaats van bv werk , de fax nr
 

Bijlagen

  • adres.jpg
    adres.jpg
    85,6 KB · Weergaven: 62
Er is niets leesbaars op de foto. Kan ik dus niets mee.
giljom zei:
maar in het adresboek ziek ik maar 3 kolonnen, zitten die ergens verborgen,
Dat wil ik dus kunnen zien in je screenshot.
 
kan u hier verder mee want ik ben daar zoniet in thuis in dat verkleinen, als het nog niet goed is hoor ik het wel

waar vind ik een free program om te verkleien, en liefst in het nederlands, graag uw hulp
 

Bijlagen

  • adresvb7.jpg
    adresvb7.jpg
    57,1 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
ik denk dat ik nu eindelijk een goede foto gemaakt heb,dus u ziet daar 4 velden ingevuld staan, ik wil daar nog de fax nr bij, hoe moet dat, sorry voor al het werk, maar ik kom er niet uit, hier de bijgevoegde foto
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer eens met rechtsklikken op één van de titels bovenaan de kolommen. Daar kan je normaal in enkele kolommen (maar niet in naam en niet in mailadres) de getoonde gegevens wijzigen. Daar zou je dus bvb. de fax i.p.v. de mobiele telefoon kunnen zetten. Want kolommen bijmaken kan inderdaad niet.
 
kape heel erg bedankt, maar wat er nu staat heb ik nodig, dus moet ik wel die fax weg laten, toch bedankt, er zal geen andere oplossing zijn, weet u als ik misschien meer velden kan maken, in Microsoft Works, bij contact personen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan