Voor zover ik weet is er geen trucje om, zoals in Word, een etiket te vullen met gegevens van één adres. Ook in Word kan dat, bij mijn weten, alleen als je de adressen zelf intypt, en niet via Afdruk Samenvoegen, maar dit terzijde. Maar ik heb wel een oplossing voor je.
En die is als volgt: maak een tijdelijke tabel, met 14 records. Het maakt niet uit wat er in staat, zolang het aantal records maar overeenkomt met het aantal etiketten dat je wilt hebben. Maak vervolgens een query op basis van de query of tabel die je wilt gebruiken voor de etiketten, en voeg daar ook de tijdelijke tabel aan toe. Deze tabel kun je uiteraard niet koppelen aan de echte tabel, maar dat is ook precies de bedoeling. Als je nu de adresvelden selecteert, en bijvoorbeeld oplopend sorteert op postcode+huisnummer, dan zul je zien dat je i.p.v. één record per adres, ineens 14 records per adres hebt. Je hebt namelijk een Cartetisch Produkt gemaakt; een query waarbij alle records van één tabel worden gecombineerd met alle records uit de andere tabel.
Deze query sla je op, en gebruik je als basis voor je etiketten. Je zult nu zien, dat je precies één pagina vult met één adres. Gebruik je een ander etikettensjabloon met bijvoorbeeld 20 stikkers, dan zorg je ervoor dat je in de tijdelijke tabel 20 records hebt staan, en klaar is-tie!