Adresgegeven uit excel bestand importeren in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeof1980

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2010
Berichten
30
Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb verschillende standaard documenenten in word gemaakt en de adressenlijst in excel gemaakt. Nu zou ik graag willen dat bij het invullen van een klantnummer in een Word-document automatisch de daarbij behorende adresgegevens ingevuld worden. Is hier een code voor in de Vba van het Word-document?:confused:
 
Het makkelijkste kun je dit doen met 'documenten samenvoegen'. Ik weet niet welke versie van Word je hebt.
bij Word 2007 is dit verzendlijsten. Hier kun je aangeven vanwaar je de klantnummers moet halen, uit welk excel bestand.
Je voegt in Word de velden toe.
Laat even weten of dit het is, wat je bedoelde, dan zal ik het je beter uitleggen.


Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb verschillende standaard documenenten in word gemaakt en de adressenlijst in excel gemaakt. Nu zou ik graag willen dat bij het invullen van een klantnummer in een Word-document automatisch de daarbij behorende adresgegevens ingevuld worden. Is hier een code voor in de Vba van het Word-document?:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan