Adreslijst/Contactpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

druppie

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2002
Hallo,

Ik maak al geruime tijd gebruik van Outlook 2003. Op mijn vorige computer, maar nu ook weer op mijn nieuwe computer. Het overzetten van alle emails en contactpersonen ging probleemloos tot op één ding na. Ik zie bij de 'contactpersonen' al mijn postadressen en emailadressen, maar als ik een email wil versturen en klik op de 'Aan:'-knop dan is geen één van de contactpersonen te vinden. Hij komt dan met de melding:

'Kan de adreslijst niet weergeven. De contactpersonenmap van dit adresboek kon niet worden geopend. de map is verplaatst of verwijderd of u hebt niet de benodigde machtigingen.....etc.'

Wat gaat er bij mij fout en hoe kan ik dat herstellen?
Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

Hoi,

Rechtsklikken op de map Contactpersonen en in het snelmenu op 'Eigenschappen'
In het volgende venster: tabblad 'Adresboek van Outlook' en een vinkje bij 'Deze map weergeven als een e-mailadresboek' (zie bijlage).
Werkt dat?

Bijlagen

• Adresboek.JPG
    Adresboek.JPG
    27,2 KB · Weergaven: 75
Het lukt inderdaad, maar gedeeltelijk. Ik krijg wel eerst weer dezelfde foutmelding als ik nu bij een nieuw emailbericht op de 'Aan:'knop druk. Maar nu krijg ik twee keer contactpersonen te zien. De eerste is nog steeds leeg, de tweede is wel gevuld. Hoe krijg je nu de eerste (of beter gezegd: de lege map) weer weg?
(zie printscreen)

Bijlagen

• contactpersonen.JPG
    contactpersonen.JPG
    85 KB · Weergaven: 61
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja, daar ben ik ook heel benieuwd naar.
Ik heb precies hetzelfde als jij: ook een 'tweede' bestand contactpersonen dat ik niet kan verwijderen.
Ergens moet daar een bestand achter zitten, maar waar .... ?!?!?!

Hoop dat er een reactie op komt.

heb ik inmiddels gevonden: ga naar Extra --> Email accounts --> Bestaande adreslijsten wijzigen --> Outlook adresboek wijzigen --> één van de weergegeven adresboeken verwijderen.
Probleem is bij mij nu opgelost

Te gek!
Weer wat geleerd en inderdaad van een probleem af.

Grts, T.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan