adreslijst overzetten

• Onderwerp starter Onderwerp starter toop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik heb op mijn vaste PC Vista met windows mail een adreslijst die ik gebruik voor mijn mail. Kan ik die overzetten op mijn laptop in Windows 7 (outlook) of moet ik weer een adreslijst aanmaken. Had de lijst op een usb stick gezet maar dan????

gr. Toop

Hoi,

Wanneer je de contactpersonen als CSV-bestand hebt geëxporteerd kan je hem prima weer importeren in Outlook.

adresbestand

Hoi,

Wanneer je de contactpersonen als CSV-bestand hebt geëxporteerd kan je hem prima weer importeren in Outlook.

Hallo Thee,

Geen idee wat een csv bestand is. Heb volgens mij gewoon met de rm klik naar de usb stick gekiop.

gr.Toop

Hoi,

Dan heb je toch in elk geval een bestand op die manier gekopieerd ..... hoe heet dat bestand?
Kennelijk heb je op je vaste pc met Vista nog steeds de map Contactpersonen staan onder je gebruikersnaam.
Open dat en geef de opdracht om te exporteren (laatste optie in de werkbalk) als CSV-bestand

adresbestand

Hoi,

Dan heb je toch in elk geval een bestand op die manier gekopieerd ..... hoe heet dat bestand?
Kennelijk heb je op je vaste pc met Vista nog steeds de map Contactpersonen staan onder je gebruikersnaam.
Open dat en geef de opdracht om te exporteren (laatste optie in de werkbalk) als CSV-bestand

Hallo Tée,

Ga het proberen. Bedankt.ge.Toop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan