adreslijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.a.m.claassen

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2002
Hoe kan ik mijn adreslijst kopieren en opslaan. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik een file kopieerde die op de öude"computer alles weergaf. Als ik deze dan op een nieuwe comp wilde plakken bleek dat alle info weg was

Bestand>Exporteren>adresboek

Of zoek naar het bestand met de extensie wab.

Ik heb een netwerkje met 2 comps de adressen staan op een van beiden en ik wil ze overbrengen naar de andere hoe doe ik dat?

Hoi,

Als eerste moet je doen wat Tiborv zegt. Daarna kun je dat .wab bestand opslaan op een floppy (of fikken op een cd.
Bij je endere PC open je het mailproggie en kiest voor importeren. Dat zou moeten werken!

Groeten Daan

Heb ik volgens mij gedaan. Op mijn oude comp staan zeg 30 adressen. Op mijn nieuwe comp 2 of 3. Als ik de adressen van mijn oude comp op een floppy zet en overbreng naar de nieuwe comp blijken er later slechts de orginele 2 of 3 adressen op te staan en niet de 30 adressen. Misschien dat het lukt met importeren, tot nu toe had ik het gewoon met slepen en copieren geprobeerd. Overigens heb je dit probleem telkens als je je comp formateert, ik snap niet dat er geen simpel filetje is dat je simpel kunt kopieren

Geplaatst door j.a.m.claassen
ik snap niet dat er geen simpel filetje is dat je simpel kunt kopieren
Tja, met kopier en plakwerk blijf je het andere file toch overschrijven. Dan vervallen idd die andere adressen.

Zelf draai ik met Microsoft outlook (van office 2000) en daar heb ik een tooltje kunnen downen die een reserve kopie van al je mappen en adressen maakt.

Maar ja....jou probleem is daar niet mee opgelost.
Succes verder.

Groeten Daan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan