adresregel doet internet explorer vastlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mjlcsw

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2003
zo langzamerhand word ik wanhopig. Op een W98 computer met internet explorer 6 is de adresregel van internet niet meer te gebruiken.
Surfen via links op pagina's gaat wel, surfen via een zoekmachine gaat ook (zoekmachine google is startpagina), maar zodra ik iets typ in de adresregel en op ENTER druk, loopt i.e. vast. Ik kan dan alleen via CTRL ALT DEL de taak beïindigen, opnieuw i.e. opstarten en weer via surfen de i.e. gebruiken.
Wat kan hier aan de hand zijn?
Norton, adaware en spybot vinden niets.

Groetjes,

Martien

Internet explorer 6 is niet gemaakt voor win 98. Maar voor xp en win 2000.
Met win 98 krijg je veel problemen op dit gebied.

Als je in configuratiescherm / software i.e.6 verwijderd, wordt als het goed is i.e. 5 weer hersteld.

Maak wel eerst een backup van je bestanden, voor als het mis gaat......

adresregel

Dat zou best kunnen, maar het werkt al een paar jaar zonder problemen, en sinds 2 weken is dit aan de hand.
Lijkt me toch iets bijzonders.

Lijkt me toch meer iets wat met hijackthis opgelost kan worden.

Plaats eens een hijackthis log in het volgende topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=169370 Ook al heb je gescand met spybot en adaware, de experts halen altijd nog vreemde dingen uit je log.

In het eerste bericht in dat topic staat uitgelegd hoe je een log moet plaatsen.

PS. Ik neem aan dat je al hebt gekeken bij beeld, werkbalken en een vinkje bij adresbalk;)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Paul-RT
Internet explorer 6 is niet gemaakt voor win 98. Maar voor xp en win 2000.
Met win 98 krijg je veel problemen op dit gebied.
Nog nooit wat van gemerkt. Dus ik zou zeker niet terug gaan naar een vorige versie.

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan