adressen blijven niet staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
1.768
Ik heb alles geprobeerd, maar de ingetypte adressen blijven niet in de adresbalk staan. Misschien staat er toch een vinkje te veel aan of uit in -opties-geavanceerd-.
 
Dan moet je ff kijken bij : extra > internet opties > inhoud > auto aanvullen.
 
reactie auto-aanvullen

staan aan!!!
 
Heb je misschien cache automatisch legen aangevinkt?
 
adressen blijven niet staan.

Hoi.brbr.
Wanneer het gaat om de getypte adressen en deze worden niet bewaard dan komt dat doordat er onder Explorer een mapje mist.
Ga hiervoor naar :Uitvoeren :regedit en je komt in het register van Windows.
Ga naar Hkey_current_user >software>Microsoft>Internet Explorer.
Klik hier met de rechter muisknop op en maak een nieuwe sleutel. Noem deze : TypedURls en sluit dan regedit af.
In het vervolg worden de getypte Urls bewaard.
B.Kat
 
Re: reactie cache

Geplaatst door brbr
Waar?

Uitvinken in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd "de map met tijdelijke internet-bestanden leegmaken als de browser wordt afgesloten.'' en klik OK.
 
Sleutel

Klein vraagje tussendoor aan B.kat, is geld deze sleutel ook voor bv Win2000 pro???

grtjs jjw
 
reactie registersleutel

Ik heb het geprobeerd en de volgende mededeling verschijnt: -Register kan de naam van nieuwe sleutel niet wijzigen: de opgegeven sleutelnaam bestaat al. Type een andere naam en probeer het opnieuw- Wat nu?
 
Laatst bewerkt:
reactie aub

Het lukt dus niet, graag een reactie a.u.b.
 
Sorry maar er zijn misschien mensen bezig om een oplossing te vinden.
Dus niet pushen svp
 
Staat je geschiedenis niet per ongeluk op 0 dagen? Dat zou het verklaren. Zet je geschiedenis eens op 14 dagen en klik dan op toepassen. Dus dat is, extra, internetopties en dan geschiedenis haal wat er staat weg en verander dit in 14 dag en of iets dergelijks.
 
reactie geschiedenis

Ja, geschiedenis staat op 20 dagen. (heb hem toch voor de zekerheid even geleegd). Maar het werkt nog niet.
 
adressen blijven niet staan.

Best jjw,
Ik weet niet of dat ook voor Win 2000 pr werkt maar ik dacht het wel ,want onder Win 98-98-XP-Me werkt het wel want ik heb het al op meerdere Pc's toegepast.
(sorry voor de late reactie maar @Home lag er bij mij in de traat uit ).
Vr gr. B.Kat
 
nieuw over oud?

Als ik nu een nieuwe versie van explorer over de oude gooi, is het dan opgelost?
 
Re: nieuw over oud?

Geplaatst door brbr
Als ik nu een nieuwe versie van explorer over de oude gooi, is het dan opgelost?

Baat het niet, het schaadt ook niet. Gewoon proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan