Ik heb een probleempje en kom er niet echt uit.
In excel heb ik een heel adressenbestand van mensen waar een mailing heen moet. Dit is geordent onder: naam, adres, postcode en plaats.
In de voorbeeldbrief (die in word is gemaakt) staat deze code:
«NAAM»
t.a.v. «TITL» «VRLT» «TUS1» «TAVN»
«ADRS»
«PST1» «PST2» «PLTS»
Kan ik nu op de één of andere manier, al deze adressen bovenaan die mailing krijgen? Zodat ik voor elke klant een brief kan uitprinten met haar/zijn adres bovenaan. Ik begrijp wel hoe het werkt met etiketten maken vanuit een adressenbestand, maar wat ik nu wil doen, krijg ik helaas maar niet voor elkaar. Ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen of wat tips kunnen geven.
BIj voorbaat dank!
Armando
In excel heb ik een heel adressenbestand van mensen waar een mailing heen moet. Dit is geordent onder: naam, adres, postcode en plaats.
In de voorbeeldbrief (die in word is gemaakt) staat deze code:
«NAAM»
t.a.v. «TITL» «VRLT» «TUS1» «TAVN»
«ADRS»
«PST1» «PST2» «PLTS»
Kan ik nu op de één of andere manier, al deze adressen bovenaan die mailing krijgen? Zodat ik voor elke klant een brief kan uitprinten met haar/zijn adres bovenaan. Ik begrijp wel hoe het werkt met etiketten maken vanuit een adressenbestand, maar wat ik nu wil doen, krijg ik helaas maar niet voor elkaar. Ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen of wat tips kunnen geven.
BIj voorbaat dank!
Armando
Laatst bewerkt: