adressen in Mail van Mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Besturingssysteem
MacIos
Beste Mac vrienden

als ik een mail schrijf en klik op de icoon met hoofdje dan krijg ik een lijst met e-mail adressen. Onder contacten staat een reeks lijnen met de vermelding NO Name en uiteraard ook geen e-mail adres. Ik heb geen flauw idee waar die vandaan komen.

Maar erger is dat ik die niet verwijderd krijg . Immers ze zijn volledig nutteloos en enkel balast. Weet iemand van jullie daar raad mee, aub ?

Met dank bij voorbaat en vriendelijke groeten

Audass

Wellicht staan ze onder het menu "Window" (Een-na-laatste item) en dan "Previous recipients"? Daar kun je de adressen ook uit verwijderen.

jammer, the devil, maar daar worden ze niet vermeld. Ik heb de ganse lijst overlopen .

Mvg

Audass

Ik begrijp ook niet goed wat je bedoelt met "icoon met hoofdje". Die zie ik in mijn versie namelijk niet (Mac OS 10.10, Mail 8.0 (1990.1))

Zou je een screenshot kunnen plaatsen?

Ah, zo te zien zitten die adressen in het Exchange adresboek.

Wanneer ze niet gebruikt worden zou je ze uit het adresboek kunnen verwijderen.

Wanneer dit niet kan zou je bij degene die de Exchange server beheert moeten informeren hoe deze contactpersonen er in komen en wat voor doel ze hebben.

PS: Misschien handig om het tweede screenshot te verwijderen aangezien er redelijk wat e-mailadressen zichtbaar zijn.

Je kunt je bericht aanpassen, vervolgens naar "Ga geavanceerd". Daar staat dan onder het bericht een knopje "Beheer bijlagen", hier kun je de betreffende bijlage verwijderen :)

Mocht het niet lukken, laat het even weten dan verwijder ik hem (Ben in deze sectie moderator ;))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan