adressen in outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin van de mortel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
2.032
Heb op mijn pc 3 mappen met e-mailadressen
1e map hoofdidentiteit
2e map al mijn collega's
3e map al mijn leerlingen

Wil nu die derde map (als map) naar mijn labtop brengen, maar ik weet niet hoe.
Pc en labtop zitten hier in een netwerk aangesloten

Alvast heel erg bedankt voor de hulp
 
Voer van je pc de contactpersonen uit.
Kopieer dat nieuwe bestand naar je laptop.
Importeer het bestand en verwijder de onnodige mappen.

Greetz : Jer:cool:en.
 
één van ons ziet iets over het hoofd.

Bedankt voor de reactie overigens.

Ik heb dat gedaan (als wab.exe komt hij dan op de labtop te staan) maar na het importeren staan alle adressen bij elkaar in 1 map nl. de map met de hoofdidentiteit en dat wil ik dus niet

Ik krijg niet de aparte mappen
 
Ik vind dat de moderator je threath op een andere lokatie zou moeten zetten: Windows!

Dat geldt voor meerdere vragen die hier worden gedropt, maar die niet onder Ms Office > OUtlook, maar onder Internet > Mail programma's thuishoren.
Verwarrend en hinderlijk .....

Dus moderator, doe je werk!
 
Laatst bewerkt:
Die wordt nog vereningingslid. :D
héhé ;)

Greetz : Jer:cool:en.
 
Geplaatst door Valijn
Ik vind dat de moderator je threath op een andere lokatie zou moeten zetten: Windows!

Dat geldt voor meerdere vragen die hier worden gedropt, maar die niet onder Ms Office > OUtlook, maar onder Internet > Mail programma's thuishoren.
Verwarrend en hinderlijk .....

Dus moderator, doe je werk!

En ik vind dat jij dit maar eens moet doorlezen:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=214634
 
Ja, dat kan wel zijn m@rio, maar als ik probeer jou een mail hierover te sturen krijg ik de mededeling dat ik daar geen 'rechten' toe heb, terwijl ik wél ben ingelogged.

En ik blijf vinden dat er niet voor niets zowel een rubriek is voor Outlook Express, áls voor Outlook ..... dus
 
In mijn link staat ook een andere manier om het te melden bij de moderators. Als je mij een mail wilt sturen via de knop email krijg je die melding?

Ik blijf dat ook vinden maar wij als mods kunnen niet alle topics lezen en zijn daarom ook aangewezen op de leden die ons op de hoogte stellen als er een vraag verkeerd staat maar dan via mail of op een andere manier en niet in het topic zelf
 
Vraag en mening zijn twee verschillende dingen.
We zouden eens allemaal moeten beginnen klagen dat die topic hier en die andere niet daar past. :rolleyes:
Kunnen we meteen de naam hier veranderen in verkeerdgepostgeklaag.nl. :D
Denk ook niet dat de moderators een controleur nodig hebben. Het is trouwens een gratis forum, en die mensen doen heel hard hun best, wees gerust.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Goed, het gaat dus niet over Outlook, maar over Outlook Express.

Volgens mij kan je ook in Outlook Express submappen aanmaken onder Contactpersonen, dus ik begrijp je probleem niet helemaal.
 
Het volgende heb ik ook al eens toegepast, en met succes.

Kopieer gewoon je wab.exe van je pc en vervang daarmee je wab.exe op je laptop. Alles was perfect blijven staan.

Het ging hier wel om dezelfde installatie van windows want het was na een format C.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Nee dat werkt niet
1e heb ik die file geloof ik wel een 3 of 4 tal keren op de pc staan
als ik ze naar de labtop kopieer dan is het nog steeds niet goed.

Ik snap er geen bal van :-(
 
Dit is voorlopig het laatste waar ik kon opkomen.
Misschien valt mij later wel nog iets te binnen.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan