Adressen Programma Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Vorige week stond dit programma op Helpmij.
Nu heb ik drie records ingevoerd met initialen e.d.
1. Nu sorteert die op voornaam. Dat kan toch niet. Sorteren op achternaam en initialen is toch gebruikelijk.

edit: opgelost, ik had de kolomindeling (aanvullingen) nog niet ontdekt

2. Verder als het tabblad Samenvatting van Eigenschappen van contact openstaat kan ik dit scherm niet vergroten.

3. Als ik een website invoer wordt dit geen link.

Heeft iemand ervaring met dit programma en weet hoe dit zit?

Laatst bewerkt:
Is bekend en doorgenomen. Geen antwoorden op deze specifieke vragen. Denk niet dat dit programma veel gebruikt wordt. Op internet niets over te vinden en mijn laatste twee items zijn toch vrij essentieel om goed te kunnen werken.

Denk niet dat dit programma veel gebruikt wordt.
Ik ken het programma ook niet.

Op internet niets over te vinden en mijn laatste twee items zijn toch vrij essentieel om goed te kunnen werken.
Wellicht kunt je contact opnemen.

5bc4eb907684c-Schermafbeelding_2018-10-15_om_21.32.56.jpg

Denk niet dat dit programma veel gebruikt wordt. Op internet niets over te vinden en mijn laatste twee items zijn toch vrij essentieel om goed te kunnen werken.
Daarom veel afhakers? Zulke simpele zaken moeten toch meteen goed werken...

2. Verder als het tabblad Samenvatting van Eigenschappen van contact openstaat kan ik dit scherm niet vergroten.

Ik heb het programma zo juist geïnstalleerd.
Hopelijk begrijp ik jou goed, inzake geciteerd tekst.

Met de muis naar het tussenscherm-ruimte scrollen, linkermuisknop ingedrukt houden en 'omhoog of omlaag schuiven, dan kunt je vervolgens het scherm Samenvatting 'verhogen' en/of 'verlagen'.

5bc62b0cd3400-Screen_Shot_10-16-18.JPG

@iEscape
E-mail verzonden en wachten af.
Het is niet die Samenvatting maar de Samenvatting als je een contactpersoon aanklikt/opent. Dan zie je de tabbladen Samenvatting/Persoonlijk/Contact en die schermen met name Samenvatting zou je moeten kunnen vergroten en dat deze zo blijft.

En dat de links niet werken in de Samenvatting is natuurlijk een groot gemis.

Laatst bewerkt:
Nog geen antwoord gehad op mijn bericht aan de makers. Nogmaals een e-mail verzonden. We wachten af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan