adressen verwijderen (alles al geprobeerd)

Status
Niet open voor verdere reacties.

meme2004

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2006
hallo,
de vraag zal wel al eens gesteld zijn maar ik zit met een probleem. De vraag is eigenlijk hoe verwijder ik een adres uit mijn adresbalk. Volgende stappen heb ik al gedaan maar helpen niet:
1 geschiedenis, cookies en tijdelijke bestanden wissen,
2 bij autoaanvullen de formulieren en wachtwoorden wissen
3 via regedit de typed urls wissen (die map ben ik nu trouwens kwijt) maar daar stonden die adressen niet in.

Een voorbeeld van een adres: www.dreambaby.be

Hoe krijg je zo een adressen weg ben echt al twee dagen aan het zoeken hopelijk kan iemand me hier helpen

bedankt

hallo,

ik heb cc cleaner ge installeerd maar ik krijg het nog niet weg... probeer anders eens naar de site van dreambaby te gaan en kan jij eens kijken of je die verwijderd krijgt?

meme2004 zei:
hallo,

ik heb cc cleaner ge installeerd maar ik krijg het nog niet weg... probeer anders eens naar de site van dreambaby te gaan en kan jij eens kijken of je die verwijderd krijgt?

Heb nergens last van, maare waar staat dat adres van die site bij jou dan? in de adresbalk?, bij zoeken? in geschiedenis? als opstartsie?

als ik in de adresbalk nog maar www.d intik komt daaronder automatisch die site tevoorschijn en kan ik dus kiezen om naar die site te gaan. Als ik het autovullen uitzet is dat weg natuurlijk maar ik zou liever hebben dat die sites niet aangeboden worden als ik alles gewist heb snap je? www.vaderschap.org is er ook zo één waar ik dat mee voor heb...

Heb je wel bij autoaanvullen de formulieren en wachtwoorden wissen óók webadressen afgevinkt? Ook op spyware gecheckt?

ja de drie vinkjes zijn actief en dan kies ik formulieren wissen en wachtwoorden wissen maar er veranderd niets.
als ik trouwens in start => uitvoeren ook zo www intik komen die sites ook tevoorschijn

ik bedoel dus dat ik als ik alles uitvind ik idd niets meer zie... maar ik wil de functie autoinvullen wel gebruiken maar ik zou willen dat eerst alles gecleaned wordt. Snap je? dus dat die websites niet aangeboden worden tenzij ik ze idd terug manueel intik...
kan je er nog aan uit?

En ook IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd, onder het blokje Surfen, In line AutoAanvullen uitvinken. Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' tabblad Algemeen door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen.'' En zet de Geschiedenis op 0. Sluit de schermpjes af met OK.

Nogmaals, even daarna op spyware checken kan geen kwaad: scan eerst met Ad-aware SE en/of Spybot S&D. Downloads+Uitleg: *klik* Doe eventueel nog het volgende: Download, installeer en update de gratis trial versie van Ewido Anti Malware: download+instructies.

Zie net je laatste berocht, mogelijk kan je Autoaanvullen wel weer gebruiken nadat je bovenstaande hebt uitgevoerd.

Laatst bewerkt:
nog wat meer uitleg het is namelijk zo die dreambaby site is nog niet het ergste maar die vaderschap.org verraad wel iets. Ik ben namelijk pas zwanger maar wil nog niet dat de rest hier thuis dat weet het is nog heel pril hé... maar als ze zo een site zien dan gaan ze wel iets doorhebben snappie

Oeps, op die fiets, maar lees nog even mijn bericht hierboven.

ga nu scannen met adware daarna andere installeren... blijf je nog even beschikbaar want ik heb schrik dat dit toch weer niet gaat lukken

meme2004 zei:
nog wat meer uitleg het is namelijk zo die dreambaby site is nog niet het ergste maar die vaderschap.org verraad wel iets. Ik ben namelijk pas zwanger maar wil nog niet dat de rest hier thuis dat weet het is nog heel pril hé... maar als ze zo een site zien dan gaan ze wel iets doorhebben snappie

Is toch wel van je partner?:p
Vroeg ik een keer aan een collega wiens vrouw zwanger was, weet je al van wie die is?:evil:

Ontopic, komt hij nooit op Helpmij?
En ik heb deze regsleutel gevonden waarbij die verwijzingen staan, althans bij mij.

HKEY_USERS\S-1-5-21-1214440339-602609370-1417001333-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs\

ad aware uitgevoerd nog steeds geen verschil als ik autoaanvullen terug aanzet...
hierboven mag ik vragen hoe je dat zo zoekt? Ik ben gaan kijken maar bij mij staat die er niet misschien staat die wel ergens anders?
pff ik wordt hopeloos
en ja hoor is van mijn partner en die mag het weten maar hier wonen nog mensen die het nog niet mogen weten :-)

Lange Pier zei:
En ik heb deze regsleutel gevonden waarbij die verwijzingen staan, althans bij mij.

HKEY_USERS\S-1-5-21-1214440339-602609370-1417001333-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs\

:shocked: Waar komen al die cijfers bij jou vandaan, bij mij staan ze gewoon bij:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs

Overigens had de TS dit al gedaan.
meme2004 zei:
Volgende stappen heb ik al gedaan maar helpen niet:
1 geschiedenis, cookies en tijdelijke bestanden wissen,
2 bij autoaanvullen de formulieren en wachtwoorden wissen
3 via regedit de typed urls wissen (die map ben ik nu trouwens kwijt) maar daar stonden die adressen niet in.

niets dus hé... pff hebben jullie echt geen oplossing dit is toch niet normaal denk ik hé?

meme2004 zei:
niets dus hé... pff hebben jullie echt geen oplossing dit is toch niet normaal denk ik hé?

Als ik TypedURLs invul bij zoeken in het register, krijg ik die ingevulde website's, wis ik die, dan zijn ze weg.

Jawel, een heel simpele oplossing zelfs.

Had eerst ook hetzelfde probleem, cccleaner en noem maar op geprobeerd.

Nu heb ik een progje en dat noemt powerfull cookies dat ik gebruik.

Klik scan en klik daarna clean en gegarandeerd is alles weg.

hoe en waar kan ik speciefiek zoeken in het register? sorry maar ben echt een leek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan