adressen verwijderen (alles al geprobeerd)

Status
Niet open voor verdere reacties.
niets gevonden in register
en dan heb ik dat van die cookies gedownload en als ik scan zie ik heel veel files en als ik die clean veranderd er niets... en als ik dan terug scan komen weer al die files????

ik druk op ctrl A en alles is geselceteerd en dan druk ik clean... dat duurt dan 50 seconden ofzo maar als ik dan ga kijken in IE staat het adres er nog steeds... doe ik dan op neuw scan in dat prog dan verschijnen die gewoon allemaal terug

niets te zien heb ook al eens op refresh list gedrukt maar er komt niets in dat schermpje

Heb je hem niet gewoon opgeslagen bij favorieten?

En met een emailadres, had je al een progje gehad, maar dat wil je niet.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Dan staat het ook niet in autoaanvullen.

Sluit eens alle vensters van IE, draai ccleaner ga dan naar start zoeken > alle bestanden en mappen vink bij geavanceerde opties aan dat er ook naar verborgen bestanden wordt gezocht en zoek naar dreambaby

Kijk de settings bij powerfull cookies eens na, moet lukken.

werkt nog steeds niet...
waar moet ik op letten bij settings voor powerful cookies want daar staat zoveel

ik moet sebiet wel weg want heb afspraak... moest ik niet meer reageren kom ik zeker morgen terug online hoor want ben hopeloos

Jozo zei:
Dan staat het ook niet in autoaanvullen.

Sluit eens alle vensters van IE, draai ccleaner ga dan naar start zoeken > alle bestanden en mappen vink bij geavanceerde opties aan dat er ook naar verborgen bestanden wordt gezocht en zoek naar dreambaby

Is er zo iets gevonden ?

Ik weet wel dat de items die blijven staan , van programma's zijn die momenteel in gebruik zijn.

Sluit je dat progje, dan zijn die items ook weg.

Je hebt toch geen speciale software die de links opslaat ??

niet dat ik weet... ik wist zelfs niet dat dat bestond prog die links opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan