adressen verwijderen outlook XP/window XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

amelk

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2001
Berichten
51
Ik gebruik outlook met weergave van adressen zodat je die kan selecteren wanneer je een mail stuurt. Nu zie ik daar ook adressen staan van mensen die ik ooit iets heb gestuurd. Deze namen wil ik graag verwijderen maar ik zie ze nergens in een contactpersonenlijst staan. Weet iemand waar deze namen opgeslagen worden. Ik heb windows XP en outlook 2003.
 
En als je op de menubalk in het menu "Extra" kijkt, staat daar dan niet de optie "contactpersonen"? Als je die aanklikt kun je daarna personen / adressen verwijderen met een rechtsklik, dan wel je selecteert een persoon en kiest voor het "kruis" op de menubalk.
 
outlook adressen

Outlook heeft een adressenboek onder extra's maar daar staan deze personen die ik wil verwijderen niet in. Het zijn adressen van mensen die ik ooit een keer een mail naar heb gestuurd of adressen van fout getypte adressen bv mijn eigen emailadres maar dan bv met twee ee. dus niet amelk@.. maar ameelk@..
 
Misschien werkt het op deze manier

open het adresboek
klik op personen zoeken
tik het Emailadres met 2 ee hierin
en de gevonden adressen verwijderen.
 
Dit heeft te maken met de optie; auto aanvullen. Die kun je eventueel uitzetten in extra en opties. Het nadeel is dan wel dat je alle adressen volledig moet intikken.
 
Zit zoiets niet onder de optie "autoaanvullen"? Als je die uitdoet, en dan weer aandoet?

Maar dan ben je natuurlijk alles wat je ooit eerder getypt (adressen) hebt ook kwijt.
 
auto aanvullen

Dat klopt het zit onder opties dat hij autom. aanvult. Maar dat vind ik juist heel handig dus wil ik graag behouden. De namen staan niet in mijn adresboek. Maar waar staan ze dan wel. Volgens mij slaat windows XP ze eergens op maar waar??????
ps opties uit en aan heeft niet geholpen.
 
typ een letter in de adres balk,, komt er een rijtje met namen beginnend met die letter, scroll naar die naam, en druk dan op de toets DEL, , dan ben je m kwijt
 
Hee P@sbeer, in incredimail lukt dat ook. Kan alleen niet met de muis scrollen, want dan heb ik geen opties. Met de pijltjes kan ik wel naar de namen en op DEL drukken.

Bedankt voor de tip:thumb:
 
Tanja,

geen dank, daar is het forum ook voor:D,

en het is zo simpel, maar je moet het alleen maar weten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan