adressenbestand Excel naar Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

marsica

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2004
Berichten
4
Ik heb een lijst met adressen in Excel (a t/m d kolom gevuld met naam, t.a.v., adres en woonplaats) Hoe krijg ik deze lijst met namen en adressen op een brief die in Word is geschreven? Het is in principe een soort van mailing functie. E.e.a. moet daarna (uiteraard) worden uitgeprint. Wie kan mij helpen met dit probleem?

Marsica.
 
Welke Office versie gebruik je?

Bij Office XP kun je in het menu extra kiezen voor brieven en verzendlijsten> Wizard afdruk samenvoegen. De Wizard geeft je nu stap voor stap uitleg.
Zorg er iig voor dat in je excel bestand er kolomkoppen ingevoerd zijn.
Met de werkbalk afdruk samenvoegen kun je door de verachillende records wandelen en het type afdruk/document kiezen.

Groeten,
Neleke
 
ik heb 't "ernstige" vermoeden dat wanneer je dit doorleest en de handleiding download, 't geen enkel probleem meer is.

Suc6 !
 
misschien nog een aanvulling :

daar jij een Excel bestand hebt met daarin de data, moet je in de handleiding het paars geschrevene adres.doc lezen als zijnde jouw eigen Excel bestand, m.a.w. JIJ moet "surfen" naar je Excel bestandje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan