adresslogger

Status
Niet open voor verdere reacties.

supremer

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
ik ben een adresslogger aan het maken vor warrock(ik werk hier) en ik moet weten hoe ik zo'n adresslogger maak.

ik moet een addresslogger ervoor maken zodat wij (het spel) het moeilijker kunnen maken. en krijg er promotie voor trouwens :p

ik moet een addresslogger ervoor maken zodat wij (het spel) het moeilijker kunnen maken. en krijg er promotie voor trouwens :p

Het wordt zonder voldoende informatie nogal lastig om je te kunnen helpen. :confused:

edit: trouwens een spel moeilijker maken door adressen te bewaren ? Klinkt niet echt logisch :P

Laatst bewerkt:
het komt hetn erop neer dat ik een adresslogeer moet maken ervoor weet iemand hoe dit moet?

Je moet proberen uittellegen wat je met een adreslogger bedoel, en wat die moet doen..

Je moet proberen uittellegen wat je met een adreslogger bedoel, en wat die moet doen..

Het is vrij duidelijk wat een 'adreslogger' hoort te doen, al moet hij natuurlijk wel definieren wat een 'adres' is. (ik gok op een IP-adres ?)

Maar verder is het vrij lastig om hem te helpen zonder code... iemand kan hier wel een functe geven waarmee je een adres logt, maar hoe kom je aan het adres ?

Hij wil de adressen loggen van bepaalde functies/variabelen in het spel,
anders gezegd hij wil een cheat maken die automatisch zijn eigen pointers aanpast naar de juiste adressen van functies in het spel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan