Adresstickers maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

StefanSon

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2009
Beste forumlezers!

Ik ben momenteel bezig om een stickersheet te maken, maar dit wil niet helemaal lukken.
Heb zelf al even gezocht op het forum, en kwam uit op de volgende link:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/477363-Adresstickers-maken?highlight=Adressticker
Maar hier kwam ik nog steeds niet helemaal wijs uit..

Vandaar de vraag, ik heb een excel sheet gemaakt met de 6 koppen: Organisatie, Contactpersoon, Adres 1, Adres 2, Stad, Land.
Ik wil graag al deze velden in een soort van template krijgen waardoor ik deze makkelijk kan gaan printen.
Ik heb namelijk al stickerpapier in huis met 3 rijen naast elkaar, 7 onder elkaar (sticker is 63,5 x 38,1 mm).
Zou iemand mij misschien mee kunnen helpen?

Heel erg bedankt alvast!

Met vriendelijke groet,
Stefan. :D

Laatst bewerkt:
Hallo Marcel,

Het document dat je erbij hebt geplakt is top!
Deze is precies zoals ik hem nodig heb!

Heb je misschien nog een gemakkelijke manier voor mij,
waarmee ik alles uit mijn excel bestand hierin kan plakken? :)

Groeten,
Stefan.

Ik zou het gewoon kopiëren en plakken (per adres) maar als het om erg veel adressen gaat is dat wel wat veel werk.
Ik zou zou gauw even geen snellere manier weten.

Wanneer je etiketten omhoog of omlaag moeten moet je de marges bij paginainstellingen aanpassen.

Groeten Marcel

Het gaat inderdaad om best veel adressen,
Het zijn er z'n 140..
Alles kopiëren en plakken 1 voor 1 gaat erg veel tijd kosten inderdaad!

Afdrukken en samenvoegen; is een simpele wizard die je daarbij helpt en waarbij je het basisetiket opgeeft dat je nodig hebt (eventueel aan te passen en op te slaan) en dat je koppelt aan je Excel gegevensbestand. Daarna is het een fluitje van een cent. Maar zeker niet kopiëren en plakken, dat is zó 18e eeuw :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan