ADS1 revenue pop-up in PC, krijg niet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

tanjat

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2005
HELP: ads1 revenue!!! Hardnekkige spyware en ik weet niet meer wat ik moet doen.

Ik heb alles al geprobeerd, hitman pro al 3 keer gebruikt, heb amper verstand van computers en heb dus hulp noig. Ik krijg om de 20 seconden iets in beeld met in de blauwe balk: ads1.revenue.net en daaronder ene groot wit leeg vak. En als ik die steeds wegklik krijg ik een ander, kleiner vak met daarin iets over dat het 80 cent kost. Ik ben dus erg bang dat iemand via mijn computer MIJ op de kosten jaagt. Ik weet niet voor hoever dat mogelijk is. Ik weet niet hoe ik hieraan kom maar nog erger, hoe ik eraf kom. Wie o wie helpt mij.

Tanja

Laatst bewerkt:
Ja dat heb ik net gedaan alleen ik was benieuwd of meer mensen dit probleem ook hebben en of het iets is om je zorgen over te maken, Ik weet bijvoorbeeld niet wat dat aanricht in mijn computeren met al mijn bestanden en programma's. En noem je dit een pop-up?

doe anders eens een systeemherstel en kies een datum uit toen je dit probleem niet had

Hoe doe ik een systeemherstel en wat houdt het precies in, wat gebeurd er dan met de pc?

als je XP of ME gebruikt kan je een systeem herstel uitvoeren.
je kiest dan een backup van je pc en die zet je als het ware er weer op.
je gaat naar start/alle programma's/bureauaccasoires/systeemwerkset/systeemherstel.

kies nu een eerdere status van u computer herstellen en klik op volgende
kies nu één van de vetgedrukte datums en klik daar op.(neem wel een datum toen je dit probleem nog niet had maar wel de meest recentte datum)
klik op volgende en de rest wijst van zelf.

de pc start opnieuw op en dan maar hopen dat je probleem verholpen is.

nadeel van dit is wel dat alles wat je na deze datum geinstaleerd heb er niet meer opstaat
dat moet je dus opnieuw doen.

helaas, ik heb alles gedaan maar het blijft terugkomen. Grrrr, ik word hier helemaal gek van. ik weet gewoon niet wat het is. En als de pc is opgestart staat er weer dat veld met daarin de tekst dat het nummer dat gebeld wordt geld kost, 80 cent per minuut en dat ik moet confirmen. Dan klik ik steeds op NO maar ik weet niet of er dan wel iets gebeurd. Zou je mijn log na willen kijken?
Groet Tanja

heb hitman pro nog wat gevonden?

en waneer zijn deze problemen begonnen.
tijdens een instalatie of iets dergelijks?

vanmiddag is het gedonder begonnen. Ik denk ongeveer nadat ik op coverkingdom.net ben geweest. Ik accepteer nooit iets en weer alles van mijn pc maar ik denk dat er bij het downloaden van en cover iets is misgegaan. Althans, daarna zijn de prolemen begonnen. En ik heb Hitman Pro al 3 keer gebruikt maar zonder resultaat.

ik denk dat er iets mee opstart.
klik eens op ctrl/alt/delete en klik op processen.

staat dat progje daar tussen?

Tanjat,

Wacht alsjeblieft even op het antwoord op het log dat je op ASO hebt geplaatst. Je hebt last van Elitetum/SearchMiracle en dat krijg je met huis-tuin-en-keukenmiddeltjes echt niet weg.

Ja je hebt gelijk, ik heb mijn log daar net weer opnieuw geplaatst want ik was vergeten dat je niet 'gewone' tekst erbij mag zetten omdat het anders verwarrend wordt. Nu maar even geduld hebben dus, bedankt voor jullie hulp!

Geplaatst door buffy
Tanjat,

Wacht alsjeblieft even op het antwoord op het log dat je op ASO hebt geplaatst. Je hebt last van Elitetum/SearchMiracle en dat krijg je met huis-tuin-en-keukenmiddeltjes echt niet weg.

als ik eerlijk ben is dat wel het beste.
vooral omdat je niet alles van computers weet.
misschien maak je het alleen maar broeder als we zo doorgaan en op het aso forum zitten mensen die van wanten weten met dit soort problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan