Adshield 3.0 beta is uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik nog steeds een oudere versie en heb daar geen enkele klacht over eigenlijk, ik down deze nieuwe natuurlijk wel, tzt zal ik wel eens 'upgraden.' 'k ben ook gewoon lui! Met dank Pieter. :thumb:
 
Ik heb hem eerst een dagje getest voordat ik hem hier plaatste (t'is tenslotte een beta), maar bevalt prima. :thumb:

Groetjes,

Pieter
 
Ik weer. Hoe maak je een back-up. Ik vind in de verkenner onder Adshield wel keurig een .abl bestand, maar dat kan ik niet openen. Openen met kladblok geeft alleen maar een woordenbrij. De rest is me wel duidelijk, wat gaat hier mis?
 
Hoi hendricus,

Erop rechtsklikken, kopieren en even in de map Mijn documenten plakken (of ergens anders).
Na het installeren kon ik importeren kiezen in AdShield en naar de backup wijzen.

Groetjes,

Pieter
 
Done so. Maar dat "oude" .adl bestand heb ik niet kunnen importeren in de nieuwe versie. In mijn doc bleek alleen maar het icoontje van .adl bestand te staan. Dat wordt dus even flink klikken in de komende weken. Maakt niet uit, het ziet er mooi uit. Thnx
 
Wil je de mijne hebben?
Incl. anti-leech ;)
Je kunt de backup ook proberen in de Adshield map te zetten en IE opnieuw te starten.

Groetjes,

Pieter
 
IE start toch opnieuw als ik afsluit->opnieuw opstart? Bedankt voor je aanbod, maar ik wil zelf toch wel eens zien wat er nu allemaal langskomt. Anti-leech had ik er al instaan, samen met bv Lezerspanel-waar ik aan mee doe. Die werkt met pop-ups (
smile.gif
).
Aangepast:
@Pieter. Het oude .adl bestand had zich al genesteld in de nieuwe Adshield map. Geimporteerd dus via import naar Adshield en dan dat bestandje aanklikken. Hij staat er nu in.
 
Laatst bewerkt:
http://www.adshield.org/download.html
AdShield 3.0 (trial version)
This version of AdShield is completely free and does not require registration.

Note: This trial version is identical to the unlimited version of AdShield, but only lets you add a limited number of "strings" to the Blocklist. Additionally, the Import and Export features are disabled. It does not come with a blocklist and does not include technical support, or upgrades.

Is dit nieuw, of ontgaat mij hier iets?
 
gezina

Dit is inderdaad nieuw. Blijkbaar gaat de maker van Adshield nu ook 'commercieel'.
Vreemd vind ik dat hij niet het aantal 'limited numbers of strings' in de trial-versie aangeeft.
Voorlopig blijf ik met de Beta-versie doorgaan.

groeten, Peter

P.S.
Lees net op het Adshield-forum dat maximum aantal limited numbers of strings tot 10 beperkt is.

http://users.boardnation.com/~adshield/index.php?board=1;action=display;threadid=30
 
Laatst bewerkt:
Is gewoon toeval dat ik dit las, ik wilde nu eindelijk die versie 3 erop zetten en gebruikte de link van pieter, (heb hem wel op cd maar lui en zo, ff downen dacht ik) link doet het echter niet meer, vandaar. Ik hou maar ff versie 1.2 op de pc, bevalt mij tot nu toe harrie-fijnemans! (maar jammer vind ik het wel qua toch niet echt freeware meer :confused:...)

Ships, op dat forum staat het vermeld qua 'no longer freeware' ....snik.
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf lekker mijn 3.0 beta gebruiken.
Ik heb pasgeleden de Agnis lijst geimporteerd en ik denk niet dat die in de gratis versie past.
Ik zal van het weekend de lijst van Kleinkramer eens proberen. Die gebruikt veel wildcards en is dus niet zo lang, maar werkte altijd prima.

Groetjes,

Pieter
 
@ Pieter, ik begrijp overigens best dat niet alles meer gratis kan/moet, maar van dit progje vind ik het wel een beetje jammer, ben wat allergisch (geworden) voor het woord commercieel, bovendien heeft lang niet iedereen een creditcard. Tevens wordt het verwijzen op Helpmij naar dit progje ook minder als het niet meer gratis is. Nou ja, mijn blocklijstje (al harrie-lang) werkt nog naar behoren. Ik wacht jouw test wel af Pieter!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan