ADSL abonnement

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrice

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2001
Ik wil overstappen op ADSL.
Daarbij wil ik af van mijn dure KPN telefonie en tegen een vast voordelig maandbedrag kunnen internetten (af en toe een download) en telefoneren.

Wie heeft een tip? Ik woon in Leiden.

Groet,
Patrice

Hoi,

Je kunt ook kiezen voor de kabel van casema (als dat in jou regio geleverd wordt).

Casema kabel doet tegenwoordig niet meer onder aan ADSL en is gewoon stabiele constante snelheid zonder dat het vertraagt waarneer er meer mensen in de wijk kabel hebben.

Telefoon komt er binnenkort ook op en dan kun je KPN ook de deur wijzen.

Groetjes,

Rolf

Kabel van UPC (Chello) is ook een voordelige optie
internetten en bellen

Er zijn adsl aanbieders (bv tiscali) die een goedkoop en snel product aanbieden (internet en telefoon). Helaas valt mijn dorpje nog buiten hun bereik, dus heb ik de - next best solution - kabel van UPC chello.
En wel het classic pakket van bijna 55 euri + 9,95 voor het basis-telefoonpakket pm. Niet écht goedkoop dus.....:(

Niet echt goedkoop Maar ik had een Planet ADSL (2048 Kpbs )abonn. + tel. KPN dat was totaal ca € 95 p.m.

Nu UPC+tel chello light (2048 Kpbs ) € 40.95
Scheelt toch wel

Zon-versatel

Ga niet voor zonnet (versatel) ,ik heb zelf al een tijdje ADSL via zon (zon-family) en als het allemaal werkt is het prima maar als je ergens problemen mee hebt dan gaat het heel lang duren voordat ze je helpen, bij een verhuizing bijv. 2,5 maand voordat je weer online bent!
Ook moet je zelf opletten of er prijsverlagingen zijn want als je daar zelf niet om vraagt zullen zij een eventuele prijsverlaging niet automatisch doorvoeren.

Groet

Collega´s,

Bedankt voor jullie tips, suggesties....
ik heb even op de site van Casema gekeken....ze willen gaan concurreren met KPN ... en daarbij een al in one pakket aanbieden voor internet, kabel tv en telefonie voor eur. 29,95 p/maand. Is dit een goede optie?

Groet,
Patrice

Je hebt diverse aanbiedingen ,maar bij internet bepaalt de snelheid de prijs (up-en downloaden) dus wel de goeie vergelijking trekken.

Casema zet precies op zijn site wat er geleverd wordt voor het bedrag en draait er niet zo om heen met "kleine lettertjes" zoals andere adsl providers.

Wij hebben het multipakket wat gelijk staat aan een adsl basispakket.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan